Mocht ie ooit klaar zijn het nest te verlaten:wink:. Wel een cool ding!!
Ohhh poah voor een Chronograph zal ik wel wat meer moeten sparen na de aankoopprijs:scream:.
Yep dat is shinen
Ik wacht op wat anders van jou
still waiting
Maar jij bent de eerste die het hoort
Ik was 185 kwijt voor een batterijservice incl waterdichtheid voor een avenger m1 chrono bij de AD.
Volgens mij is de batterijserviceprijs incl waterdichtheid volgens breitling adviesprijs zelfs maar 160 als je geen bijz hebt.
Zie overzicht van Breitling ASS kosten in post van gisteren…
Heeft ooit niet veel gescheeld, toen had je volgens mij ook een witte versie zonder datum on geheel wit …
Hangt natuurlijk een klein beetje van je polsmaat af en wat je verwacht maar wat je zelf zegt draagt het groter dan 38mm door de smalle rand en nog pushers.
Toen ben ik voor de world gegaan, … maar dat waren andere tijden
Ik vind het zelf jammer dat ze nu meer op de 43mm richten en de 41mm niet eens de classic zwart/wit maken … want eigenlijk vind ik dat voor dit model de mooiste maat
Soms helpt het om veel andere horloges te gaan passen en bekijken om er achter te komen dat wat ik heb misschien niet perfect is maar andere ook niks beter … of je moet wel heel heel veel in budget omhoog gaan
Zat ik precies goed, Quartz chrono 160 euro maintenance service.
Nee niet meer, van baal heeft altijd keus genoeg
Aanrader,zeker op staal
Daar gaan we
Heb je mouwlengte 7 al eens geprobeerd? Zoja dan heb je inderdaad officieel bavianenarmen