Daar aasde je al langer op.
Nr 2 is binnen
Proficiat, en veel plezier ermee
Laat je kids en vrouw t maar niet horen:wink:.
Jaaa dat zeker!! Nu was wederom de deal juist net zoals met de Navitimer!!! Ben er echt super blij mee en ga er zeker vaak van genieten:heart_eyes:
Mooie collectie heb je. Weet je al wat je volgende NA wordt?
Zit aan een Citizen GPS wave te denken, heb in het Citizen topic naar ervaringen met deze gevraagd. Nog geen reacties.
Heb ik gehad wel heel mooi hoor gewoon een astron eigenlijk. Maar voor een betere prijs.
Vandaag eindelijk na 4 en een halve week de Super Chronomat van de pols los kunnen wrikken.
Deze even om en morgen weer de Chronomat, is dan weer even geleden
Nee, kijk meer mee dan dat ik post
oké, gelukkig
Heeft wel ff geduurd voordat je wat anders hebt gedragen:wink:. Ik heb nu al weer mijn eerste liefde om:heart_eyes:
Erg mooi,beetje spijt dat ik ‘m niet zelf gekocht heb toen ie in het blauw stond,maar had toen net de Colt gekocht
Dat gezegd hebbende;ik ben ook wel weer reuze tevreden met m’n Colt.
Breitling is echt een prachtmerk
Ik vindt de Colt ook een prachtig horloge en wou hem wel eerst. Maar, nu realiseer ik me dat ik er dan teveel wil dus die is van de lijst:joy:. Hou het voorlopig bij mijn Navitimer en mijn Skyracer. En daarnaast een Aquaracer. Heeeeeeel misschien dat ik mijn Navitimer 8 verkoop of inruil op een Chronograph. Only time will tell🤷🤷