Breitling Only Deel IV

Das wel fijn als je andere helft het kan accepteren. En zolang je het kan missen is het ook niet een heel groot probleem

Gewoon een vette Breitling om doen, denken ze dat je er warmpjes bij zit, moet je eens opletten :+1:

1 like

Ik zal t eens proberen! Zolang ie nie van mn pols wordt gestript door een mafklapper die zn geld niet eerlijk wilt verdienen door hard te werken​:joy::joy::joy:

1 like

Bij mij ging het anders, had bij de juwelier meer aandacht voor de Breitlings dan voor de trouwringen.
Nu is ze weg en heb ik 3 Breitlings :joy: :joy:

5 likes

Ohh dear lord. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen​:joy::joy::joy:.

1 like

Exact dat,beetje protserig,met de nieuwe lijn ben ik fan geworden,ik zag een foto van de Premier Chronograph en dacht whut?is dat een Breitling??
Danke Herr Kern :grin:

2 likes

21 likes

Had er 5 , 3 hebben het overleefd en blijven dus.

Roepen we hier doodleuk, of het postzegels zijn.

21 likes

Nog eentje, van nu (koffie pauze)

De chronomat heb ik nu bijna 6jaar, dus ga hem naar Breitling sturen voor een service.
Hoop dat ze net zo snel zijn als met de 2.5jaar beurt aan de Navitimer.
Heb ik m in 4 weken weer om de pols.
Nieuw glaasje erop gaat mij blij maken, die is wat getekend door onze viervoeter .

8 likes

Ik kan er ook niks aan doen hoor :innocent:
De chronomat lag vanochtend weer te stuiteren in de watchroll, moest en zou weer om de pols.
Dus de Nightmission weer af en de chronomat weer om :sunglasses:

13 likes

In de periode omschreven als te opvallend / kampklokken en teveel bling bling …

Was sowieso anders , de sub werd gedumpt omdat 40mm te klein voor de mode was … navitimer world en super avenger naast de panerai’s de maatstaf …

Maar voor mij waren dat de beste jaren voor breitling … de mooiste titanium avenger serie , zeker geen bling , een mooi luxe toolwatch.
En de intussen classic 39mm chronomat blackbird zeker ook geen bling …

Maar goed, goud en diamanten lunette trekken de aandacht en dat wordt ook het beste onthouden :grimacing::+1:

2 likes

De Navitimer 2022 43 mm.zilveren wijzerplaat en lederen band, zo mooi.

1 like

Prachtig!

1 like

@anon98360732EV

14 likes

Mooie combi en super klok… heeft lang op mijn lijstje gestaan maar is er nooit van gekomen :grimacing::+1:

1 like

Ik zag hem op marktplaats voorbij komen. Toch niet de verwachte klik?

1 like

Ja laten we t hier over hebben.

Welke zijn er niet van gekomen, zijn er 3 voor mij.
Bij alle drie met de pinpas in de hand gestaan maar door weet ik veel wat niet gedaan.
Daarna, niet meer van gekomen.

10 likes

Mooi deze rustige middag voor de nachtdienst nog ff de gmt om de pols

13 likes

Alle drie opzich mooie horloges maar moet ook net wat toevoegen naast de andere horloges.
En we zitten over het algemeen niet zonder :grimacing::+1:

De eerste zou tussen deze drie mij het meeste aanspreken :slight_smile:

Deze laten liggen omdat ik toch de Explorer wilde ophalen die bij Gassan mijn naam riep.
Als ik het nu over zou doen, dan had ik voor de Breitling gekozen.

2 likes