Breitling Only Deel IV

Heel duidelijk verhaal, en toch wel een beetje herkenbaar ook :+1:

Ik kijk nu met smacht uit naar jouw “eindbaas”
Is de laatste paar weken écht een cliffhanger hoor :sunglasses:

1 like

Klopt, ik windt hem / haar ook altijd even op, :joy: :joy:

Had ik dat maar…:see_no_evil:

1 like

Laatste week van deze maand kan ik hem ophalen.
Nog nooit zolang “gewacht” op een levering , echte cliffhanger voor mijzelf ook.

Verleden was altijd, zien, bellen, kijken/passen, meenemen.

1 like

Mee eens. Dat is mijn probleem dus ook. Maar de mijne ben ik heeeeeeel erg blij mee. Dus er gaat voorlopig niks veranderen

1 like

350 dacht ie dat ie kostte?!?!?!?!?!?!?! Dan had ik er 10 gekocht en verkocht en weer 100 gekocht en verkocht voor die prijs​:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Gefeliciteerd!!! Staat je heel goed!

Ook gefeliciteerd met je NA!!! Vindt die nieuwe Chronomat ook steeds cooler worden. Maar hou me aan mijn woord nu. Laatste horloge wat gekocht wordt is een Navitimer Chronograph. En dan waarschijnlijk de Navitimer 8 eruit. Kijk wel tegen die tijd.

1 like

Veel mensen hebben echt geen idee qua waarde van horloges en het boeit ze ook niet. Ik heb een paar mensen op mijn werk die echt liefhebber zijn (waaronder onze CEO) en daar praat ik graag mee over horloges. De rest van mijn collega’s boeit het werkelijk helemaal niets. En dat vind ik ook prima.

1 like

Is ook dikke prima. De founder van onze vestigingen spreek ik wel eens en kan daar ook over horloge’s praten. Alleen ik heb ‘maar’ een Tag en 2 Breitlings sinds kort. Die kerel heeft wel meerdere horloge’s en die kosten meer dan de meeste mensen aan een jonge occasion kunnen uitgeven​:joy::joy::joy:

Dit klopt wel. Pas als ze vragen en je geeft antwoord krijg je soms een paar termen naar je toe gegooid is gek. Dan ben je een halve zool(of erger, kende zelf invullen).

vandaag de colt💪🏽

11 likes

Zelfs mijn vrouw verklaart me voor gek. Maar goed, we kunnen het missen en ze begrijpt ook wel dat ik het mooi vind.

1 like

Om zoveel uit te geven aan een hobby? Niet beledigend bedoeld maar hebben vrouwen soms een duurdere hobby dan wij normaal gesproken hebben? Horloge’s buiten keuze.

1 like

Je had nog geen relatie toch?
Je zult je verbazen :joy::+1:

3 likes

Mijn vrouw is niet zo materialistisch. Ik ben dat wel en dat accepteert ze. We kunnen het ook missen, anders was ik er niet aan begonnen.

15 likes

Ik kan me hier geheel in herkennen, maar ik heb nog maar twee stuks verkocht :slight_smile:

Ik heb gestreefd naar een diverse collectie maar altijd al een voorliefde gehad voor pilot uurwerken.

In herinner me wel nog een ruime tijd geleden dat ik Breitling niet mooi vond en teveel bling en nu heb ik er 3.

3 likes

Dat ken ik :joy: :joy:
Vond ze in het begin een beetje patserig, iets voor kampers (heb ik niks tegen hoor)
En nu heb ik er ook 3 :+1:

1 like

Nog geen nee. Kan ook zomaar veranderen

1 like