Voor een breitling is 42/43 perfect
Die kast draagt heel comfortabel he? Echt jammer dat Breitling is gestopt met de Colt… ik heb het altijd mooie modellen gevonden.
Mijn ex.
Vind het ook een prettig dragend horloge,ligt perfect op de pols.
Zou ‘m elke dag wel kunnen dragen
Staat je wel goed Ritchie. En ik vindt m steeds leuker worden
Ik ben nooit echt verslaafd geraakt aan dit model
Die onderste is wel waanzinnig mooi! Benieuwd wat de aankoop heeft bedorven.
Moest er wel aan wennen, maar zo op de pols een mooi horloge met een eigen smoel
Is ook echt een top horloge
Met deze prof I band, niet iedereen zijn smaak maar net iets specialer.
Draagt erg comfortabel en hij blinkt weer als een honde l@L in de maneschijn
Begrijpelijk
Het is totaal wat anders … en dat zocht ik deze keer ook.
Flieger mag wat groter zijn …
B20 (tudor uurwerk 70hrs)
Andere opties voor mij …
Iwc big pilot was ook mooi maar met €15K te gek …
Panerai’s lees ik zoveel slechts over en de modellen van 10jaar oud kosten nog een stuk meer dan deze breitling
Dus we gaan het zien…
Een NA? Nog niet eerder gezien maar kinda like it. Wat is het voor een model eigenlijk?
Thnx, model is
Breitling Aviator super 8 b20
Niet een standaard breitling zoals we ze kennen, model is gebaseerd op een ww2 stopwatch wat piloten toen gebruikte …
Je moet er wel een beetje pols voor hebben en de dikke originele nato maakt het horloge onnodig hoog.
Vandaar dat ik een rubberband met vouwsluiting heb gepakt en een gewone lerenband besteld.
Je hebt ook een titanium versie met groene plaat, heb ik overwogen maar vind deze mooier .
Uurwerk is zelfde als in de heritage serie afkomstig van Tudor met 70hrs gangsreserve …
En met outlet prijzen kan er geen iwc pilot of panerai tegen op .
Lag deze echt in Roermond?!?! Of was dit ‘special order’?
Lag daar gewoon in het wild …
Heb ze daar wel eens vaker gezien … maar goed, je weet nooit wat er nog komt
Zo te horen weet je het niet nee. Moet er toch eens vaker komen dan om mezelf lekker te maken voor horloge’s die ik toch niet kan betalen voor het moment of wil kopen🤪