Breitling Only Deel IV

Er lagen zeker geen SuperOcean’s 44mm? Wij gaan aankomende week naar Roermond toe, wil nog even langs gaan. Maar het kan ook zomaar dat ik vreemd ga bij Tag Heuer.

1 like

Iets TE voor een impulsieve aankoop.
Daarna op de achtergrond geschoven.

Echt prachtig mooi idd.

15 likes

Wat mag die precies kosten? Even puur voor eigen beeldvorming.

1 like

:scream:

Nee, 36 en 42mm wel en de 48mm
Oja en een 46mm met zwarte kast … die lag in de etalage :thinking:

Niet 1 chronomat (wel wat dames)

Tag heuer outlet valt me eigenlijk altijd tegen … er zijn wel mooie modellen maar die kom ik daar niet tegen :roll_eyes:

1 like

Nou moet eerlijk zeggen dat de paar keer dat ik in de TH winkel was in Roermond er niks leuks tussen lag. Maar kan ook zijn dat hun modellen me niet liggen en van Breitling juist wel meer modellen me liggen🤷🤷

Hahaha de reactie waarvan ik wist dat die zou komen @gvr55 :grin:

Naast Breitling is dat eigenlijk het enige merk waar ik wat mee heb. Dat komt vooral door de Formule 1.

We gaan het zien. Ik ben al een tijdje niet in Roermond geweest.

Ik hoop natuurlijk op een blauwe of zwarte SuperOcean 44 op staal, maar dat is hopen tegen beter weten in. Anders stap ik misschien wel bij een AD naar binnen volgende week.

Ieder zijn smaak ook denk ik. Ik zag foto’s voorbij komen waar voor mij wel mooie modellen tussen zaten. Maar Breitling blijft mijn nummer 1 merk hoor. Al vind ik Tag Heuer ook erg mooi, vooral door hun geschiedenis in de F1. Maar wellicht denk ik er wel anders over als ik een TH ga passen.

3 likes

Ik had vorig jaar een Formula 1 Indy 500 quarts gekocht. Niks mis mee want draagt echt fijn maar verloor de ‘touch’ ermee. En de enige die ik wel nog ooit een keer wil hebben is een Monaco. Thats it

1 like

20k 🫣

Goeiemorgen zeg, lekker wakker worden zo. Dan geef ik u groot gelijk het niet gedaan te hebben. Voor zo’n bedrag zijn er betere horloges te vinden.

1 like

Best wel erg veel geld ja.

Jij benoemd beter.
Voor mij tellen niet de specs.
Ik moet er zoveel verliefd op zijn dat ik het bedrag vind kloppen bij wat ik ervoor voel.

Bij mijn Navitimer was dat t geval, die is niet in de vergetelheid geraakt maar om mijn pols gevallen.
Ondanks de specs het te betalen bedrag niet bij houden vind ik hem elke euro waard----->zo mooi!

19 likes

Met beter bedoel ik dan vooral het uiterlijk natuurlijk, niet zozeer wat er intern in om gaat. Een groot aantal complications is natuurlijk leuk om te zien, maar wat u zelf ook zegt moet het bedrag kloppen bij de gevoelens die een horloge opwekt. Zelf heb ik dat bij de Santos. Die zou voor mij elke cent waard zijn om aan te schaffen.

Die Navtimer ziet er overigens ook enorm mooi uit, een mooie toevoeging!

2 likes

20k is wel best veel ja​:joy::joy:. Maar naast het prijskaartje is hoe het horloge je laat voelen voor ons ook veel. Ik zou er persoonlijk geen 20k voor droppen maar dat is ter zijde.

1 like

Morgen … eerst even motogp terug kijken :slight_smile::+1:

14 likes

Zondags fotootje :grin:

18 likes

Nice!

Ik heb z’n minder gecompliceerde broertje. Hij wordt niet veel meer gedragen omdat ik de kast te klein vind om mijn pols. Heb ‘m alweer 24 jaar.
Maar de oude Wings modellen blijven er mooi uitzien!
Waar blijft de tijd…

12 likes

Die blijven idd de mooiste de echte wings :heart_eyes:

2 likes

En zo is het! :facepunch:t2:

1 like

Een chrono met datum … of mis ik iets :thinking: