Breitling Only Deel IV

Gaat niet zo zeer over dit horloge, meer in het algemeen…

Ah :+1:

Een Original Beer Spa

16 likes

Nieuwe ‘schoenen’ voor de Breitling Avenger. Stalen band de hele zomer gedragen, van de winter deze mooie donker blauwe lederen band

29 likes

Echt een heel gave band voor de Avenger :ok_hand:t2:

1 like

Goede combi! Ik heb dezelfde combinatie maar dan in het zwart.

1 like

Zijn inderdaad heerlijk draagbare banden :+1:

Op de Nightmission

Op de Chronomat

17 likes

17 likes

Deze mag ook weer om de pols. Vindt m nog steeds heerlijk dragen!:heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Blijft kriebelen maar ben bang dat dit op mijn 16,5cm pols niet uitziet :pensive:

Scheelt horloge weegt weinig… band zal wel wat lang zijn maar door de kleur kunnen vele dit best hebben.

Je kunt het testen met een g-shock, zijn vaak veel groter … kosten niet veel en zijn toch wel handig voor erbij :+1:

Superocean 42mm is wel veiliger, die vallen mooi kort …
Mijn vrouw met smallere pols heeft de nieuwe 42mm superocean gedragen en door de korte lugs ging dat prima👍

2 likes

Ja zelf ook de Superocean 42 gehad en die zat inderdaad wel mooi op mijn pols. Daar wellicht weer eens voor kijken :+1:

15 likes

Geinig, ik heb precies die ook gehad :+1:

nieuwe valt nog wat korter

17 likes

Valt misschien wel mee. En zoals @anon98360732EV zei is ie enorm licht. Ik stond ervan te kijken hoe licht hij is. Denk dat de band van mijn Navitimer evenveel weegt als de hele Skyracer.

3 likes

24 likes

Goede foto :star_struck:

1 like

Tnx Jaap, ben er ook nog steeds super blij mee ! :sunglasses:

1 like

37 likes

Wat ik me afvraag,blijft zo’n COSC afgesteld horloge ook altijd zo lopen?
De mijne heb ik nu een aantal maanden en blijft strak +4sec./dag lopen.
Laatste timing was +24sec. in 6 dagen.
Hoe loopt zo’n Colt van een aantal jaren oud?

Overigens heb ik ook een horloge met een niet COSC afgestelde Sellita erin en die loopt gewoon strak 0 wederom gemeten over meerdere dagen.

1 like

Ik durf het niet exact te vertellen, zal het eens een aantal dagen bij houden, ik kom hier op terug !

1 like