Die is inderdaad erg mooi
Die zou ik zelfs nog wel naast mijn huidige Superchronomat willen hebben.
Van harte mooie klok
heel erg mooi. staat ook op mijn lijstje👍. veel plezier van deze topper.
Hoi Paul,
Zoals beloofd zou ik even laten weten wat de afwijking van de breitling nu is, de colt is van 2020 en ik kom nu uit op een afwijking van +5 sec./ dag
Lijkt me nog dikke prima!
Hoi Gary,dat is idd dikke prima ,geeft de burger moed
Bij nader inzien mooier dan de nieuwe
Dat vind ik dus ook! Ben er blij mee… nu nog ergens een stalen of goud-stalen band scoren
Breitling prijsverhoging per 1-11-2022 op de meeste modellen, zo’n 3%…
Dat is minder😔
Neenee, da’s meer
Zijn zeker mooi,.
Mijn Super chronomat gaat hier niet meer weg, maar ik begin voorzichtig te overwegen om in plaats van een Navitimer een mooie “oude” Chronomat te zoeken.
Moet er wél een zijn met een donkere dial
*Super Avenger 2 nog groter:joy:
Ik overweeg alles hahahahahhahaha!
Maar serieus, een ouder model Chronomat in 44 zou ik ook nog wel een keertje willen.
Ik zit alleen een beetje in een ‘wat wil ik crisis’. Ik heb de Bandit toch weer weg gedaan. Ondanks dat het een erg mooi horloge is had ik die klik gewoon niet. Ik heb nu alleen nog de Avenger 43 en Avenger GMT. Beiden zijn wel blijvertjes.
Morgen maar even naar de AD toe. Een SuperOcean 44 (vorige model) blijft nog door mijn hoofd spoken. De nieuwe SuperOcean ga ik ook nog even passen. Ook de Blackbird 44 spookt nog steeds door mijn hoofd. Helaas geen budget voor beiden.
Jij ook al ?
Ik ken dat.
Eerst maar eens kijken of de Nightmission via het blauwe deel of MP naar een nieuw baasje gaat.
Daar kan dan een mooie bling bling voor in de plaats komen
De Superchronomat en de Avenger II GMT blijven natuurlijk.
De “oude” Superocean staat permanent op mijn lijstje, dat is zeker, maar heeft geen haast.
Dan blijft de twijfel tussen een 2e Chronomat of een Navitimer over