Breitling Only Deel IV

Handig voor de krappe mouwen rekken lekker op.

7 likes

Super mooi horloge! In feite dezelfde klok als de Bandit en ik denk dat jij hetzelfde voelt als dat ik voelde en hem daarom weer weg doet.

Bij Kopmels ligt nog een nieuwe blauwe SuperOcean 44, daar ga ik morgen even voor kijken en hem passen. Dan wil ik toch gelijk de nieuwe SuperOcean 44 passen om te kijken hoe die bevalt. Ze hebben daar ook nog een Blackbird 44 occasion liggen, ook een interessante optie. Afhankelijk van de aangeboden prijzen zal ik wellicht overtuigd raken een aankoop te doen.

1 like

Wel een voordeel van zo’n gigantische Breitling ja😂

Wou zeggen mooie foto(blijft t ook) maar jammer van de schade. Wat is ermee gebeurd?

1 like

Dat ken ik ook maar al te best. Alleen heb ik dat niet met horloge’s voor nu maar met een watchwinder.:joy:

1 like

25 jaar oude pracht :ok_hand:

21 likes

Dit is nog steeds mijn favoriete Chronomat :heart_eyes:

22 likes

Eerste keer is altijd zonde maar gebruik hem tijdens werk…dus zal zeker niet de laatste zijn. Het schijnt het enige onderdeel in de kast te zijn wat niet van Breitlight is gemaakt.
Een soort hard rubberen pakking voor het glas. Wordt gewoon vervangen bij een eventuele beurt en kost niet de wereld volgens Breitling…was nieuwsgierig wat voor materiaal het was dus even gebeld.
Zijn vriendelijke mensen daar in Lijnden. Bellen is sneller dan mailen😉
Maak mij er ook niet zo heel druk om…mag van mij wel wat leven in zitten

3 likes

Is dat een Airborn ?

Yes! De Chronomat Airborne editie in 44mm. Deze is in 2014 op Baselworld geïntroduceerd en geleverd met witte en zwarte wijzerplaat. Persoonlijk vind ik de zwarte het mooiste.

2 likes

Dat is inderdaad een mooie :+1:

Yep blijft mooi en bijna meer een avenger dan een chronomat.
Vorig jaar lagen ze nog in de outlet, maar in verhouding weinig goedkoper dan het nieuwe model met een mooie korting … maar achteraf wel een betere keus :grimacing::+1:

Super Chronomat RULES :innocent:

9 likes

Was ooit in Roermond te vinden

3 likes

Dat vind ik juist niet. Ik vind hem echt wel een Chronomat.

Ik weet het. Nu betaal je iets meer op chrono24. Maar denk dat het alleen bij dromen blijft hoor, ik wil er niet zoveel aan uitgeven.

1 like

:laughing::laughing:

7 likes

Cheater!:joy:

1 like

Niks negatiefs over deze serie maar vind ze toch veel op elkaar lijken …

2 likes

Vind je? Er zitten wel wat gelijkenissen in maar verder vind ik het 2 totaal verschillende horloges.

2 likes

Het is misschien net wat je wilt zien , ik ben meer van de avenger vandaar dat ik bij deze chronomat daar ook veel van terug zie.
Meer dan dat ik mijn nieuwe chronomat ernaast leg … de andere chronomat die ik ooit gehad heb was de 39mm versie blackbird , dat was ook wel een heel andere serie .

De airborne is goed gekeurd waar het dan ook op lijkt :wink::+1: