Ik ben ook een Avenger fan hoor! Daarnaast een SuperOcean fan. De Chronomat heeft iets nostalgisch voor mij, maar of hij er ooit gaat komen weet ik niet. De Avenger en SuperOcean winnen het dan toch voor mij.
Maar ik blijf het lastig vinden keuzes te maken. Ik heb mijn Seawolf II aan mijn vader verkocht. Ik kan hem altijd terugkopen maar heb die behoefte niet. Daarnaast is hij er blij mee.
Ik heb een paar maanden een Bandit gehad, maar daar had ik geen klik mee. Het is een mooi horloge hoor maar hij miste voor mijn gevoel iets. Ik ben er nog niet achter wat en wellicht komt ik daar ook niet achter. Gelukkig ook weer voor een goede prijs verkocht.
Nu alleen nog een Avenger 43 en Avenger GMT (die met cijfers op de wijzerplaat). Bij beiden heb ik nog steeds het wow gevoel iedere keer als ik ze om heb. Dat zelfde gevoel heb ik ook met (even offtopic) mijn Steinhart GMT Ceramic als horloge voor vakanties, werk in het buitenland etc.
Feit is dat Breitling wel mijn merk is. Ik heb wel de behoefte er een 3e bij te kopen en dat zal een Blackbird of SuperOcean zijn. Ik wil ook niet teveel horloges want ik merk nu al dat alle horloges evenveel draagtijd te geven erg lastig is.
We gaan het zien morgen, misschien ben ik wel op slag verliefd en komt er een NA.
Ik wil dus ook een ‘vakantiehorloge’ halen en aardig wat mensen hebben een Steinhart als dat horloge. Maar ja ik ken mezelf en dan gaat die vaker draagtijd krijgen dan mn Breitlings en daar ga ik nog nie aan denken voorlopig😂.
Ik had er 3 maar heb de 2 die ik het minst droeg weg gedaan. Lekker voor op vakantie, klussen en als ik naar het buitenland moet voor werk en hele dagen in server kasten aan het schroeven ben.