Breitling Only Deel IV

Nice!

DennisYZF.
Motorman?
Yzf is een breeds gala aan 2wielers wat al heeul lang actief aanwezig is.
Welke yzf heb jij je naam aan gebonden?

1 like

Een thundercat die ik een jaar of 20 geleden had, daarna een tijd ducati 916 gereden maar de oude username is blijven hangen😊

1 like

En genesis blok is wel lekker rauw rijden in de thundercat, dus like!

Een 916, op de mito na mooiste qua looks wat de motorwereld heeft voortgebracht .

Mooi spul.
Je rijd nu niet meer?

Plaatje om beetje on topic te blijven

Hij mag zo af, klaar met werken en tuinieren …

14 likes

Ik ben er nog steeds erg blij mee! Zo’n kevlar band zou ik er nog bij willen hebben.

19 likes

Liggen 2 44mm blauwe superoceans …
Zelf de 48mm nog gepast wel mooi model maar de lugs zijn lang en de push pin zit dicht bij de kast waardoor de lug lelijk uitsteekt …

12 likes

Blijf de witte tof vinden maar dan voor mij wel in 42mm (net als mijn zwarte).

Scheelt deze witte uitvoering is er alleen in 42

1 like

Damn dinsdag was ik er en hadden ze niets. Nu 2 stuks 44mm :disappointed:

1 like

Yep zo gaat dat :grimacing:

Balen! Maar het is niet anders. Had hem het liefst ook op staal willen hebben.

De andere was ook op rubber

1 like

En met een beetje geluk komt Dinsdag de NA binnen

17 likes

Ben benieuwd. Hoe lang wacht je er al op Rivhard? Das ook al een langere tijd toch?

16 likes

Is het nog iets geworden vandaag ?

Nee ik ben niet geweest. Er kwam iets tussen en ook een beetje zelfbescherming.

1 like

Ik vind de nw Breitling Chronomat geen verbetering tov het ‘klassieke’ model, imho begint allemaal wat teveel op elkaar lijken

Zo als de (super) Avenger

Overigens het ‘oude’ model Super Avenger in Panda uitvoering was de mooiste die ik ooit heb gehad

Heb nu nog een Old Navitimer en 2 Chronomats met een UTC in gd/st met gd/st band (13050 & 13048)

Deze Chronomats zijn voor mij persoonlijk de ‘ultieme’ Chronomats😎

14 likes

Dat is precies de reden dat ik voorlopig de Navitimer even laat voor wat het is en ga mij eens oriënteren op een “oude” Chronomat.

Heb ik al wel gehad, maar ik wil géén witte dial meer.
Ik ben natuurlijk wél in mijn nopjes met de nieuwe Chronomat hoor :+1:
Zou mooi zijn, een oude en een nieuwe Chronomat :sunglasses:

1 like

Ik ben denk ik ook wel bevooroordeeld, omdat ik vroeger (30 jaar geleden) enorm gecharmeerd was van de Chronomat, maar was niet binnen mijn bereik

Nu is dat anders en heb dus recent deze 2 aangeschaft, deze versies zijn ‘fully loaded’ dus alles zit erop wat ik me maar kan wensen met de begeerlijk UTC’s en wat een details zijn er toch te ontdekken op deze oude Chronomats, je kan blijven kijken en nw details ontdekken🙂

2 likes

Yep, ik 8 weken ongeveer

1 like