Zonder datum vind nu juist een grote plus
Eigenzinnig met twist naar het verleden
Dat verdient een compliment
Ik ben er nog niet uit
Benieuwd op de sluiting van de stalen band ook is verbeterd
Waar vinden jullie de content?
Op de website nog niet zichtbaar toch?
Ik vind ze niet verkeerd, maar wil ze graag in het echt zien. En ben erg benieuwd welke maten er gaan komen. Die 44 mm wordt het voor mij niet hopelijk zit er ook een 36 of zelfs kleinere bij. Die babyblauwe is wel heel tof
36 42 44 46, voor ieder wat wils.
Je kan verdere info hier vinden:
Nope…jammer. Niet mijn maat, max 41mm voor mij Zwart wit vind ik wel mooi, de rest moet ik even aan wennen.
Edit: oh ook 42mm…eerst maar eens real life zien.
Zat ik toch goed met deze
Yip, spot on!
De nieuwe SuperOcean, de eerste indruk is voor mij een nee. Maar ik moet hem in het echt gaan bekijken.
thnx
Die aqua in 36 gaat zeker op mijn lijstje om te passen
… niet goed…
OK, het groeit en groeit snel …
De orange limited versie met twist van groen
De zwarte versie met twist van rood
Vind het wel gaaf!
Nou vind ze zeker niet slecht, ben wel enthousiast hoor.
Die witte, en dan met zwarte bezel zou mooi zijn zeg.
Zijn er eigenlijk al prijzen bekend?
4500 euro dacht ik
De witte is 36mm only Albert
De witte binnenring , zou die met de bezel meedraaien ?
De dubbele 30 op 6uur vind ik wat druk en als de binnenring niet mee draait verwarrend.
Op 9uur zit blijkbaar bij de grotere een bezel-lock …
Nog het gewone b17 uurwerk, niks mis mee maar ik had met deze prijs verhoging de nieuwe verwacht …
En de prijs vanaf €3600,- nu vanaf €4500,- … laat ik het zo zeggen … tudor zal daar blij mee zijn
De kleurtjes zijn wel grappig, maar kijk dan ook eens bij doxa… verschil in prijs wordt nu best groot.
Ik wacht even af hoe het om de pols staat … de zwarte met rode regel vind ik denk ik het mooist .
Maar ik weet niet als het nieuwe eraf is nog steeds een leuk horloge blijft … want in deze prijsklasse vind ik mijn titanium night mission seawolf wel 2x vetter
—-
Als ik de foto vaker bekijk … blijft er maar een erg klein erg druk klein zwart wijzerbladje over
Oh, dat had ik niet mee gekregen, voor meisje only dus.
Jammer.
Breitling is eigenlijk nog niet zo lang in mijn leven, ben denk ik ook meer van de oudere types met iets meer karakter.