Vind ik mijn SO chrono toch stijlvoller
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel gecharmeerd van ben, maar de 44mm op staal vind ik toch wel geslaagd
Het vierkant op de minute hand is wel echt enorm. Een beetje te misschien.
Ik vind de kastvorm en bezel wel heel tof.
Ik begrijp die reactie helemaal maar aan de andere kant, dat horloge gaat enorm snel afleesbaar zijn. Nooit twijfel welke wijzer waar staat en oude ogen waarderen zoiets erg. Ik ga ze toch zeker passen en overweeg ze nu al. Dat zachte blauw is echt knap en past wondermooi bij de witte ring. Had ze een datum dan was ik ‘om’.
Mee eens, hoe langer ik er naar kijk hoe toffer ik ze vind.
Valt me nu pas op! Voor mij persoonlijk wel een voordeel.
Zag net deze nog voorbij komen en dan zie je dat de witte binnenring ook gebruikt wordt door de chrono wijzer …
Zodat het niet alleen voor de looks is maar ook een doel heeft …
pfff, gaat hem voor NIET worden in ieder geval, witte binnenring is wel aardig, maar dat afschuwelijke stuk vierkant op de minutenwijzer is voor mij een afknapper.
Nee vind dit maar niets, echt wel heel anders dat ik van Breitling gewoon ben.
Ik kan nooit wennen aan dit soort urenwijzer
Yep, soms moeten ze iets minder goed hun best doen om iets bijzonders te maken….
scheelt nu wel dat we niet naar de dealer hoeven te rennen, maar wie weet heeft t even tijd nodig en komt het na eenmaal om de pols te hebben geslingerd toch nog goed
Maar er blijft nog genoeg moois over om uit te kiezen
Ik sta wel van de nieuwe Superocean te kijken. Het is een slimme zet van Breitling om er een aantal elementen van het oude model in te verwerken. Daar houden de mensen wel van!
Vind hem op zich geslaagd maar Ben vooral benieuwd hoe klein de wijzerplaat an sich oogt in het echt.
Helaas vind ik de witte 36 op deze foto’s het mooiste
Nee, zoals ik had verwacht niets voor mij.
Geef mij maar het modern Breitling karakter.
Ze zijn op de site :
Ik deze , verliefd
https://www.breitling.com/fr-en/watches/superocean/superocean-automatic-44-iii/A17376211L2/
Ik ben bang, ik denk dat het in het echt een enorme knaller is. Hele mooie kast… en qua dial afwerking heeft Breitling het altijd al enorm goed gedaan. Beter dan bijv. Omega (vroeger). In combinatie met het AR waar Breitling natuurlijk heer en meester in is heb je een schitterend horloge.