Breitling Only Deel IV

Bovenkant van de case en bovenkant bezel idd brush. Zijkant case weet ik even niet precies en bracelet idd deels brush deels polijst.

Die op MP is door burger helemaal hoogglans gepolijst.
Wel jammer overigens anders had ik er wel intresse in gehad. Steelfish was m’n eerste “echte” horloge en had ik gekocht van het geld dat ik voor de verkoop van m’n parachute had gekregen. Helaas kreeg ik een probleem met de kroon. Dit lag waarschijnlijk aan de schroefdraad van de case en zou dan een volledige service met vervanging case gaan kosten. Toen een handelaar dat risico wilde lopen en een knappe prijs bood heb ik hem weg gedaan. Ik blijf het model echter echt gaaf vinden!

6 likes

Mooi man Dennis, en tegenwoordig zijn de vliegtuigen zo goed dat je er niet uit hoeft te springen…….:wink:… ik ben ook heel blij met de Steelfish
3 a 4 jaar geleden had je mij al aangeraden een Steelfish te kopen

1 like

Toch wel grote blij met dit apparaat

12 likes

Wat vinden de Breitling fans van de Chronomat 42mm Ice Blue Limited Editionet Platina bezel?

28 likes

De allermooiste kleur wijzerplaat die er is :drooling_face: ik veeg even mijn kwijl af

1 like

Moet zeggen dat ik je menig deel. Wat een vette uitstraling heeft deze uitvoering.

1 like

die is zoo mooi moest alleen wat kleiner zijn

1 like

42mm is toch een mooie maat? :slightly_smiling_face:

1 like

Goed te doen met 42mm. Ik heb de 44mm flying fish gehad

6 likes

ik vind de oude maat van de chronomat veel mooier

1 like

Hoe groot was die dan?

Flying fish 44mm. Wat hij bedoeld waarschijnlijk 40mm

1 like

Vind hem ook niet overdreven groot hoor

1 like

39mm

1 like

Yep mooi … maar dat platina en de daardoor prijs stijging zie ik niet zo.
En je mist de mooie band :thinking:

Ik ben voor de zwarte gegaan …met voor in het najaar een zwarte band :slight_smile:

16 likes

Is geen LE maar een normaal model verleden jaar gelanceerd. Ondertussen is er ook de 44mm met die prachtige plaat.

Hier is de 42 aan mijn pols. Ik vind ze ook super.
12 likes

Staat je goed :sunglasses:
Ik dacht dat ze vorig jaar alleen in de Breitling Boutiques beperkt te koop waren samen met het damesmodel.

Nee hoor, je kan ze zo in het mandje kieperen :wink:

2 likes

Helemaal top
Nog mooier op staal

1 like

Idd

17 likes