Breitling Only Deel IV

Idd mooie tourklok :+1::+1:

1 like

Die vind ik ook zo lekker :yellow_heart: gefeliciteerd!

1 like

Precies mijn gedachte ook. Ik vind ze zo op je foto er nog wel goed uitzien.

Ja, direct gebeld op kloklsag opening en dan direct in de auto gesprongen. Heel veel geluk gehad. Iemand voor mij die ze aan het passen was toen ik binnen kwam. Ik heb heel ongeïnteresseerd gedaan en terwijl met mijn verkoper over zijn vakantie gesproken.
Toen zei die man “ik ga er nog even over nadenken, kom dadelijk terug” en dan heb ik ze direct gekocht.
Net nadat ik gekocht had was nummer drie daar voor de turquoise maar die had pech. Ik ben er nog nerveus van. Echt, was kantje boord. :crazy_face:
En nog iets leuks bij gekregen:

9 likes

Waar is hij nu ? :thinking:

Ik zie toevallig (of niet) nu wel een Steelfish op marktplaats aangeboden. Maar ik weet niet of het dezelfde is? Ik weet in ieder geval wel zeker dat het een jonge handelaar is die hem aanbied.

1 like

Gefeliciteerd! Heel erg tof. Leuk dat je er zo snel bij bent.
Komt er een uitgebreid NA topic? :grin: Ik kijk er naar uit.

1 like

Nee, dat doe ik nooit. Posten ga ik ze vaak in “wat dragen wij”. Maar ben niet zo een topic starter. :blush:

1 like

Zo weer op staal…. Band zou vandaag opgehaald worden, maarja … blijkbaar toch niet en dat maakt niet uit, maar dat ze niet het fatsoen hebben zich af te melden stoort me wel🤐…

8 likes

Klopt daar is hij nu

Staat al te koop op marktplaats

Ik zie de ‘oude’ Superocean nu helemaal niet meer op de website van Breitling. Jammer, ik vond de ‘ecom-only’ variant tof met de rode chapter ring. Die kun je dus niet even oppikken bij een AD. :neutral_face:

Vooral de Outlet in Roermond in de gaten blijven houden de komende weken… uiteindelijk zullen er daar genoeg opduiken tegen -/- 30%. :ok_hand:

Daar gaat die van mij niet voor weg iig

Ecom-only … kun je nooit zomaar oppikken bij een AD :stuck_out_tongue_winking_eye:
Alleen online helaas

Ben benieuwd, elke keer als ik daar ga kijken valt het me helaas tegen… nijmegen-roermond is nier eens ver maar je bent toch even onderweg.

Krijg vaak ook het idee dat wat daar ligt al jaren uit productie is … maar goed, misschien zijn de pareltjes elke keer net weg :grimacing::+1:

afbeelding

3 likes

Die van jou is ook niet glimmend gepolijst volgens mij.
De vast en bezel van een steelfish horen mat te zijn (bezel radial). Deze glimt je tegemoet (maar wel een nette prijs idd).

1 like

Precies. Ik bedoel eigenlijk dat je die dus nu gewoon niet meer kan krijgen. Als je nu een AD binnenloopt vind je waarschijnlijk nog genoeg voorraad van het uitgaande model.

Moet zeggen dat de nieuwe wel leuker wordt nu ik er wat vaker naar heb gekeken. Alleen zitten ze qua prijs ver boven Tudor-niveau, en dat zonder inhouse-uurwerk :face_with_raised_eyebrow:

Inderdaad heb ik de zijkant van de kast en zijkant bezel gepolijst en middelste delen van de band en clasp zijn gepolijst

1 like