Misschien wel, maar het horloge is van 2006 of begin 2007 en daar hoort de 1 op……
Misschien, althans ik ben van plan om te kijken naar een gele Seawolf, moet deze het veld ruimen….
Mij een beetje jaloers aan het maken???
Even de twijfel wegnemen!
Gelukt
Vanwege nostalgische redene heb ik altijd een voorkeur voor de 1ste titanium versie in het geel maar deze mag er ook wezen
Geinig ook te zien dat er door de jaren heen toch ook kleine veranderingen zijn geweest.
En hoe kwam het nu over … goed / niet goed …
Famke vond de hare erg zomers leuk.
Ik zelf denk dat ik er snel op uitgekeken ben.
Glide lock is echt top, maar de clasp is wel erg fors. Draagt prettig en comfortabel ook door de relatief dunne platte kast. Maar mis de Breitling uitstraling, wat dat dan ook is … vind het nu meer een Doxa of micro brand uitstraling. Maar ieder zijn smaak.
Die hele titanium is idd ook top!! Was dat de jouwe die hierin langs verkocht is?
Ik zat nog te denken, een duiker op leer
Waarschijnlijk heb ik daar geen moeite mee , omdat ik het niet als een “duikhorloge” zie want dan kan ik daar in mee …
Stel dat ik “duikhorloge” kies , zou ik ten eerste niet de groene superocean gekozen hebben … maar idd zeer waarschijnlijk op rubber.
Ik zie mijn “duikhorloges” als handige robuste toolwatch … die waterdicht is en als het dan toch ervan komt tegen een stootje kan .
Nee , alle twee mijn 1ste versies zijn al ruim 10/12 jaar niet meer in bezit….helaas
De nieuwe night mission is ook titanium btw
Hoi Albert
Welke kleuren waren op voorraad in 42/44mm?
Snap het gemis aan breitling gevoel wel pp basis van deze foto.
Gewoon lekker dragen wat jij mooi vindt. Persoonlijk zou ik hem op staal dragen maar dat is omdat ik het de mooiste combi vind. Ik zie het overigens als een sieraad, want duiken (behalve in het zwembad) doe ik niet.
Er zou iemand via mp om 16:00 voor de stalenband komen, al heb ik vanwege radio stilte het vermoeden dat dat zonder bericht niet door gaat…
Dan had ik een rubberband bij gekocht, na 16:00 gaat deze klok terug op staal
Vandaag de steelfish ingeruild
Helaas zat hij op een beetje gebruikte leder croco met vouwsluiting wil toch rubber denk ik.
Zal hier maar een linkje delen van de NA
Mooie chronomat …
Aha je hebt hem gekocht?