Toen ik vanmorgen op de site van Breitling de horloges zag, was ik best teleurgesteld. Na het bekijken van wat filmpjes en foto’s van de modellen op HF, ben ik toch enthousiast geworden! Ik vind alleen de prijs nog een dingetje… misschien moet dat ook nog even landen
Ik vind hem steeds beter te pruimen.
Deze zo, lekker zomer horloge. Snap alleen die groene band niet zo.
Leuk? Is toch nergens voor nodig, doen ze natuurlijk om de sales een boost te geven en mensen snel te laten kopen (net als veel andere merken) maar daar hou ik niet zo van.
Lijkt me best een leuk horloge om te hebben maar niet overhaast maar bestellen en eerst in het echt zien.
Eens, maar om het model met je surf brand ambassador in een exotische kleur te limieten op 100 is toch prima? Genoeg veilige keuzes over …
het nieuwe logo is een beetje flauw. ik mis de vleugels
Van harte met je nieuwe aanwinst, lume werkt zo te zien ook goed
Veel plezier ermee
Heel erg gaaf gefeliciteerd
Ik vind ze echt wel gaaf eigenlijk…
Gave release! De 42mm zal wel kleiner dragen/ogen verwacht ik want kleine dial. Lug to lug is 47.7 was op zich meevalt. Een bb58 is iets over de 47 lug to lug namelijk.
Hier moet tegen opgetreden. Wie is er nu gediend met zo’n minuten wijzer? Vikings ?Als herinnering aan hun historische dubbele bijl? Is dit het nieuwe “kloot eens een klant” design?
Eerst zet een kwast een schuimspaan op de Tudor urenwijzers en nu dit weer.
Wachten op het volgende ontwerpertje recht uit de grafische opleiding die hogerstaande miskleunen gaat combineren met een supersized snowflake sekondenwijzer om het geheel te harmoniseren.
Netjes Eén van de, zo niet de tofste, kleuren
Is daar ook een matching rubberband van Breitling bij te krijgen dat je weet?
Jij houdt wel van een kleurtje volgens mij
Ik hoop er erg op voor binnenkort! Dat zou geweldig zijn. Dan is ze helemaal perfect.
En ja ik hou van kleurtjes.
Ik vind ‘m heel gaaf , behalve die vreselijke minute hand , o my God…
Jammer jammer
nee… net niet…
En dat is net één reden om er wild van te zijn voor mij. Extreem polariserend
Maar waarom de minute hand for crying out loud
Minutenwijzer is niet een nieuw design, maar uit de jaren 60, zat toen op de toenmalige Breitling Super Ocean.
Psychedelische middelen waren toen ook in. Zagen ze toen ook niet veel kleurtjes ?