Nieuwe Superocean

Netjes :smiley: Eén van de, zo niet de tofste, kleuren :ok_hand:t3: Is daar ook een matching rubberband van Breitling bij te krijgen dat je weet?

Jij houdt wel van een kleurtje volgens mij :sunglasses:

Ik hoop er erg op voor binnenkort! Dat zou geweldig zijn. Dan is ze helemaal perfect.
En ja ik hou van kleurtjes. :grin:

1 like

Ik vind ‘m heel gaaf , behalve die vreselijke minute hand , o my God…
Jammer jammer

nee… net niet…

En dat is net één reden om er wild van te zijn voor mij. Extreem polariserend :heart_eyes: :+1:

1 like

Maar waarom de minute hand for crying out loud

1 like

:heart_eyes:

12 likes

Minutenwijzer is niet een nieuw design, maar uit de jaren 60, zat toen op de toenmalige Breitling Super Ocean.

Psychedelische middelen waren toen ook in. Zagen ze toen ook niet veel kleurtjes ? :crazy_face:

1 like

Ben echt breitling liefhebber maar vindt de nieuwe superocean niet geweldig. Ben meer fan van de eerdere generaties

Ja, fijn thnx. Breitling topic kom ik nooit, dus helemaal gemist.

Ik weet niet wat ik er van vind, heel blij word ik er niet van… het horloge dan ehh. :rofl::+1:

1 like

Tja,
Not my cup of tea
:roll_eyes:

Tja, mee eens maar waarom hoor of lees ik dat (veel) minder of bijna nooit over die stompzinnige snowflakewijzers bij Tudor? Bij de Tudor Black Bay Pro voeren ze dat ook nog eens op 3 wijzers door. pfff. Trouwens, nooit die bijnaam snowflake begrepen, dit is een wiebertje, gekanteld vierkantje, ruit, maar geen snowflake! :wink:
De urenwijzer van de Longine Hydroconquest heeft ook zo’n ruitje, hoor ik nooit iemand snowflake noemen.

Anyway, zelf vind ik de Bronze bruine en Bronze groene geslaagd. En de zwarte met rosé gouden accenten.
Jammer van de beperkte gangreserve, de lug to lug valt dan wel weer mee en dat maakt ook de wat grote modellen nog enigszins draagbaar.
Ik kan Breitling best waarderen, heb er zelf 2, maar die prijs staat niet in verhouding met wat je krijgt vind ik. Nou is dat natuurlijk persoonlijk maar voor een beetje leuk model betaal je tussen de 5 en 6000+ euro, zeg ik Omega Seamaster anytime.

5 likes

Ik vind dat een slechte vergelijking, dit is gewoon een groot vierkant vlak wat heel het horloge verpest, ik zou het de bijnaam Eclips willen geven (zonsverduistering)

2 likes

Vliegenmepper kan ook.

2 likes

:rofl: ja!

Als die wijzer er niet op zat kocht ik er een , jammerdebammer, hopelijk komt er een mod

Ben niet heel handig met foto’s aanpassen …
Wilde eigenlijk de witte ring wat smaller maken om eens te zien dat die idd veel te opzichtig en breed is :thinking:
Daar ben ik niet aan toegekomen … ook zonder witte ring en met zo’n smalle lunette blijft het en gek ding :joy::joy:

2 likes

Dit is trouwens wel te pruimen vind ik, andere kleurcombinaties vind ik minder geslaagd…

3 likes

Ik vind het ook de beste van de serie… was ook de rede om nog ff te kijken.

Het is zoals het is, al had ik het iets anders gedaan :wink::+1:

1 like