Ik vind deze nieuwe generatie Superoceans prachtig. Jullie?
Is intussen al veel over geschreven in het breitling topic
Ja, ik vind dit dan wel een lekker zomerkleurtje.
Ze hadden 'm alleen in 40mm moeten maken, i.p.v. 44.
Oh excuus. Vind dat deze ook wel een plekje verdient waar niet Breitling afficionados zich erover mogen uitlaten.
Dat mag daar net zo goed ook…
Ja, leuk zomer horloge voor erbij.
Ja 40mm zou geweldig zijn. Snap sowieso niet dat bepaalde kleuren alleen voor bepaalde diameters bestemd zijn.
Helemaal mee eens wat een mooie klok!! Maatje kleiner had weliswaar beter geweest!
Vraag me af hoe klein een 36mm duiker in werkelijkheid is en of de maat past bij een man met dunne polsen. denk dat door de wijzerplaat hij dan heel klein lijkt.
Zo jammer dat niet meer merken volgen in kleine maten. 39 bijvoorbeeld.
Zie het succes van de blackbay. Ik snap niet dat er niet meer merken hierop inspringen.
Klopt een 39/40mm zou een voor vele een mooie tussenmaat zijn.
Plus de vorige 42mm heeft een band maat van 20mm en de nieuwe 22mm…
Waardoor de 42mm volgens mij groter overkomt op de pols.
Eens. Al zou 38 ook nice zijn als referentie naar de Breitling Superocean Ref. 1004 uit eind jaren 50.
Dit kan niet voor het eerst zijn dat iemand dit opmerkt: hebben we na de Mercedes-ster en de sneeuwvlok nu een marshmallow erbij?? Wat een knots van een ding joh, maakt de urenwijzer tot een stompje Erg veel horloge voor zo’n wijzerplaat ook
Valt wel mee. Ik ben een vrouw met brede polsen (17mm, 17,5 mm) en mijn seastar 36mm staat goed. Wijzerplaat is goed te lezen.
Het verschil tussen hoe een duiker of deze duiker van 36mm valt is een groot verschil…
De seamaster 36mm maar ook bijv de oris 65 in 36mm en bijv de longines legend diver in 36mm lijken groter omdat het wijzerblad en de bezel rustig zijn en in 1 kleur …
Deze nieuwe superocean in wit heeft dat ook maar de andere met contrast kleurige wijzerplaten worden kleine drukke poppeklokjes
Ik vind die 48 wel heel mooi.
Kan ik ook hebben met 20 cm plus polsen.
Jammer dat ze geen titaan band erbij leveren.
De andere vind ik heel druk met al die cijfers.
Waardoor je een kleine wijzerplaat en wijzers over houd.
Maar is ook weer even wennen natuurlijk.
Ook de prijs is stevig vind ik.
Breitling is echt on a roll de laatste tijd, de nieuwe Navitimer’s zijn ook geweldig.