Heb je meteen contrast tussen de indexxen en wijzerplaat
Ik vind het er zo best mooi uitzien maar zou het zelf niet kopen
Heb je meteen contrast tussen de indexxen en wijzerplaat
Ik vind het er zo best mooi uitzien maar zou het zelf niet kopen
Begrijpelijk … staat ook op mijn lijstje
Vind jouw chronomat mooier
En een Sellita uurwerk erin, waar ik niemand over hoor, en dan +1000 euro. I need it even less .
Is dat van selita zeker, want als ik op B17 google en zoek krijg ik steeds te zien dat het eta is …
(Verder loopt het goed, en voelt het met opwinden etc ook prima)
Prijs verschil is €600,- want de vorige versie met vouwsluiting koste €3800,- en nu €4400,-
Persoonlijk vind ik het beter te verdragen dan omega afgelopen jaar de ene prijs verhoging na de andere of rolex precies de maand voor ik mijn explorer 1 kon ophalen €700,- erbij voor precies het zelfde ding.
Puur mijn mening
Daarom ligt de chronomat alwel in mijn horlogebox
Tenzij Breitling onderdeel is geworden van de Swatch Group . ETA of Sellita, je kunt nog discussiëren over of een ETA in een 3K+ horloge passend is. Maar voor 4K+ hadden ze er het Tudor uurwerk in moeten doen. Vind ik
Ik hoorde dat dat niet is gebeurd vanwege beschikbaarheid van die uurwerken en om de prijs niet teveel op te laten lopen …
Klopt maar dan valt er nog wel meer af
Nee, inhouse is geweldig … ik heb mooie horloges gehad waar ik door het inhouse uurwerk toch wel tegen de prijs van een beurtje opkeek (piaget / glashutte)
26 jewels, dus een Sellita. Vind de prijs ook te hoog. Maar ja… Wil hem nog steeds…
Breitling is zich flink hoger aan het positioneren, ben benieuwd hoe dat door klanten opgepakt gaat worden.
Instap prijs voor een Navitimer naar €8400,- waar het eerst ,€5500,- was.
Ja, ik weet dat ze toen ook nog de 7750 gebruikten maar toch, instap prijs van €5500,- naar €8400,- zegt wel iets over waar het merk naartoe wilt.
Waarom ligt hij in de horloge box ?
Maar is een Selitta/ETA uurwerk zoveel slechter dan het in-house van Tudor/Kenissi? Op de gangreserve na.
Wat mij betreft niks mis met het werkpaard ETA en Selitta. Zeker niet als het de top-grade betreft die makkelijk binnen Chronometre standaarden is af te regelen. En betrouwbaar is tot en met.
Ik heb nu mijn superocean om de pols …
Qua prestaties ontloopt het elkaar niet zoveel, maar het is meer het gevoel dat er een generiek uurwerkje in wordt gelepeld van een paar tientjes, terwijl de adviesprijs 4500 euro is. Dat is een veelgehoord argument, maar bij deze Breitling is dat geen issue
Ok ja nieuw hè die draag je dan gelijk
Maar wat dan ?
Omega seamaster 300 … heb er 4 gehad, is in ieder geval niets voor mij.
Rolex, op de wachtlijst smeken of je een horloge mag kopen … kom op.
Tudor, ?? Best aardig … maar voor mij voelt het bij veel modellen toch het alternatief omdat rolex de laatste jaren lastig ligt.
Tag heuer … best aardig maar voor mij vaak net niet … monaco blijft natuurlijk mooi maar is ook niet voor niks .
Take it, of niet …
Yep, scheelt met de gangsreserve loopt het waarschijnlijk vanavond nog, wissel ik nog ff af