Een titanium gs snowflake van 60gr viel mij ook tegen, niet qua afwerking etc want dat zat wel goed.
Maar voor de bonken van breitling in de avenger serie in 45mm etc en 18mm dik vind ik ze super.
Head only weegt voldoende en de uitstraling is perfect…
Maar de stalen versies zijn ook niet lelijk … kwestie van keuzes
Mijn versie blijft helemaal uit een buitenbeentje …
Moet zeggen ben erg zuinig op mijn horloges maar van de week een keer gestoten en na 100% inspectie niks gevonden
Las dat het zwarte er tegenwoordig ook prima op zit .
Gek, alleen de laatste zin blijf bij me hangen … hahaha.
Begrijp je redenatie en gevoel ook wel hoor.
Wat @Ritchie1 ook zegt, hoort een Breitling bling bling te zijn.
Vind titanium in de zomer op een bruine huid ook mooier dan in de winter om een bleek armpje.
Gevoel van zwaarte zal ook mee spelen, maar met de grote van de Seawolf en Aquatimer zijn van zichzelf al vrij zwaar. Heb een Rolex DeepSea gehad en die vond ik niet comfortabel dragen.
Ik snap dat ook niet, kijk vaak op chrono.
Iemand een verklaring waarom Zwitserse klokken in Japan zo goedkoop worden aangeboden.
Met het verschil kun je bijna stedentrip naar Tokio maken , horloge om de pols en terugvliegen ?
Misschien niet helemaal eerlijk want de Oris heeft wat dome op het safier en is een heerlijk horloge, maar als ik mijn huidige twee meest favoriete horloges naast elkaar houd is de ontspiegeling van de Colt echt verbazingwekkend.
Wat je nog niet kende miste je niet. Ik ben nu na de aanschaf van de Colt spoiled voor altijd ben ik bang