Perfect voor dit weer!
Er komt binnenkort zeker een moment waarop deze weer in de box gaat en ik een ander horloge omslinger, maar nu nog even niet
Recent deze Outerknown overgenomen op staal van een welbekende Breitlingbaas op dit forum. Prachtig maar ik miste toch de nato erbij. Dankzij @bas174 is het originele bandje weer terug. Is toch ook wel heel cool! Kijk toch wat een plaatje
Mooie combi en staat je goed, veel plezier ermee
Hehehe, thanks!!
Idd waar hij hoort op de B01 was het hem niet. Maar op jou limited spot on.
Zo die is nog netjes
Dankje, maar na meer dan 30 jaar toch de nodige littekens.
Ik probeer m’n andere horloges ook aandacht te geven en de Colt 2 weken in de box te laten.
Gaat niet lukken als ik hier blijf komen
Herkenbaar probleem! Heb ook nog 3 Steinharts (waarvan 1 inmiddels in het blauwe gedeelte staat), lastig om die ook aandacht te geven.
Oef, dan ben ik dus niet de enige die worstelt met dat probleem
Probleem is dat ik er nog wel één bij zou willen, al eens gepast bij van Baal, de P51 Mustang
Dat is inderdaad ook een hele mooie
Ik wil er nog een chronograaf uit de Premier serie bij
Misschien beter dit topic op negeren zetten dan
Ik heb vandaag ook met pijn en moeite maar eens wat anders omgedaan, de SuperOcean is mijn ultieme zomerknaller
Wat is eigenlijk jullie ervaring met onderhoud via een AD bij Breitling zelf? Mijn Avenger II Seawolf is nu 1,5 week weg, ik wacht nog op de offerte… De standaard € 450 euro, of ga ik omvallen? Het uurwerk liep/loopt super precies?
Ik heb er nog geen ervaring mee maar ben wel benieuwd.
Wat is de service interval ongeveer?
Mijne is uit 2014, dit jaar gekocht, geen onderhoudshistorie bekend bij Breitling zelf. Daarom heb ik besloten om aan te nemen dat er nooit een servicebeurt is geweest. Ik krijg natuurlijk wel een “nieuw” horloge ervoor terug.