Nou eerlijk gezegd valt het me nog mee,je krijgt zo ongeveer een nieuw horloge retour,compleet opgefrist en afgesteld.
-8 in twee / 3 dagen is meer dan wat het was maar ik zou het even aankijken , het is nog binnen spec
Zo als jij het zegt wel, maar het is -8 in 14 uur !!
Ah , verkeerd begrepen … das niet best
Ja,ik bedoelde het ook niet in jouw geval,dat is wel vervelend als een perfect lopend horloge ineens achter loopt,ik bedoelde voor een reguliere servicebeurt.
Maar loopt die nu stabiel, maw is het achterlopen beperkt gebleven tot -8 tov huidige tijd?
Een beurtje kan geen kwaad na bijna 5 jaar, dus misschien niet verkeerd om het te laten doen.
De rekening zou ik aan mijn buurman kunnen geven natuurlijk, maar die is nogal GROOT
Moet ik nog even aanzien, ik blijf hem nu dragen en controleer het steeds na 24 uur, dan weet ik of het een plotselinge constante afwijking is.
Dan kan ik het precies doorgeven
Mooi horloge , gaat hard met de aanwinsten
Dank je
Haha, klopt er gebeurt veel de laatste tijd. Het minderen gaat niet zo heel snel
Hupsa! Lekkere zomerduiker hoor
Ja lekker dus eens kijken wat ik morgen meeneem op vakantie
Staat je goed
Ik draag de mijne bijna dagelijks en met dit weer uiteraard ook op rubber.
Grote verassing deze Breitling, erg mooi horloge
Misschien die toch maar mee op vakantie nemen
Nee dat gaat hier niet gebeuren. Daarvoor is morgen een G-shock incoming zodat ik nergens naar hoef te kijken
Haha bij mij een hoop twijfel wat ik mee moet nemen (1 stuk)
- Breitling Superocean
- Tudor Royal
- Tudor Ranger
- Rolex GMT
Moeilijke en lastige keuzes
Voor de prijzen die Breitling rekent mag daarbij wat mij betreft alles behalve misschien goud en diamanten bij inbegrepen zitten.
Zijn andere fabrikanten dan zoveel goedkoper ?