Vandaag bij Gvr55 de superocean opgehaald, altijd mooi om enthousiaste mede forumleden te ontmoeten
De oranje mocht mee naar huis en de banden tussen de zwarte en oranje zijn gewisseld … vind ik voorlopig de mooiste combi
Gvr55 bedankt
Vandaag bij Gvr55 de superocean opgehaald, altijd mooi om enthousiaste mede forumleden te ontmoeten
De oranje mocht mee naar huis en de banden tussen de zwarte en oranje zijn gewisseld … vind ik voorlopig de mooiste combi
Gvr55 bedankt
Supermooi horloge !
De 42mm zo te zien, goede keuze…ik heb de 44mm gehad en die is echt zwaar/ fors vond ik.
Thnx klopt 42mm , de zwarte beviel zo goed dat ik wat seiko eruit heb gedaan en toevallig vandaag al de oranje kon bij scoren
Erg leuk om te zien (lezen) hoe de ervaringen en wensen kunnen verschillen.
Ik ben nu juist aan het kijken naar de SO 44 in het zwart omdat die wat dikker is vanwege de WR 1000 m. en het helium ventiel
Wacht gvr55, je hebt je superocean NU al verkocht?
Niks mis met de 44mm maar beduidend forser en zwaarder dan de 42mm !
Klopt, ik heb Seamaster op bezoek gehad, en hebben netjes een deal kunnen maken, en erg prettig om de mensen achter de forumnamen te persoonlijk te ontmoeten
Dat is precies wat ik zoek, maar nog niet had gezien.
Nu eens kijken waar ik de beste deal krijg
Er komt een nieuwe SO in juli dus even geduld en dan in Roermond kijken ?
Ah, goede tip
Goddomme, ik ben een beetje aan het wereldwijdewebsurfen en constateer dat het wachten op de nieuwe SO een zware dobber gaat worden
@gvr55 wachten is niks…. Maar mee kijken voor iemand anders ook niet altijd.
Ik kwam voor wat anders maar na een bakkie koffie en wat kletsen …
Pfff heb je er nu ineens 3 dan?
Deze is ook wel erg tof, is dit de groene?
Yep,
Vorige keer zag ik de groene onder spotjes en vond ik de lunette wat flets … nu ander tafeltje, ander licht … tja werd het ineens ff lastig wat te doen
Je moet je naam veranderen van Seamaster naar OceanMaster
Kan niet , misschien omega ook wel weer een keer met een mooiere uitvoering
Gefeliciteerd hoor! Erg gaaf horloge. Die kleur in combinatie met het applied wings logo staat erg goed.