Gewoon rustig blijven, doe ik ook altijd
Heb je die nu voor mijn neus weggekaapt?
Nog geen dag spijt gehad. Nu nog even de rubberen band voor de zomervakantie erop en ik ben klaar voor het campingzender🤣
Campingwijzer moet camping leven zijn:see_no_evil:
Voor +10K heb ik geen onrust
Maar wel een beauty
Wauw! Dat is een beauty!
Je bent niet de eerste vandaag die me dat meedeelt , ik keek er ook van op dat het horloge niet gereserveerd was (kan via hun site)
Moet eerlijk zeggen, sprak gisteren gvr55, over breitling en wat ik zou doen… deze kwam ook ter sprake … en dat bleef op de best lange terugreis wat hangen.
Vandaag kwamen we bij kopmels voor wat anders en naast mijn 42 zwart op staal en oranje op rubber draagt dit toch wel anders en komt ook echt wel anders over op de pols …
Moest wel even goed nadenken maar aan de hand van de gelekte info denk ik dat ik de nieuwe niet “voor mij” beter wordt … en anders zien we wel weer
Nu ook ff op nato getest …
Ik was wel van plan even te gaan kijken toen je gisteren zei dat die groene bij Kopmels op staal lag. Maar niet erg hoor, er valt vast nog wel wat te regelen daar
Wilde vandaag even langs gaan voor de Avenger vouwsluiting maar helaas geen tijd gehad.
Ik denk het ook wel … en zal wel zien of 44 goed blijft bevallen naast de 42 versie .
Op staal is idd wel een aanrader, door het gewicht gaat het horloge op nato wat hangen … en normaal knip ik de 2de laag eraf maar dat vond ik bij deze originele breitling nato wat zonde
Hoe vaker ik 'm zie, des te meer ik spijt heb van… je weet wel
Mooie combi
Praten we niet over
Gewoon prachtig
Deze zou ik ook nog wel een keer aan de collectie willen toevoegen.
En dan de voorkeur voor deze kleur. Zal denk ik heel mooi staan op een donkerbruine band.
Lagen laatst een keer bij de outlet … mooie uitvoeringen
Dat meen je? Ik ben er een paar weken geleden geweest maar niet gezien. Op chrono24 staan ze ook te koop voor redelijke prijzen. Zucht ik ben Breitling verslaafd