Heel mooi!
Ruim 1 week geleden begon mijn Avenger GMT na een klusje met een decoupeerzaag ineens flink achter te lopen; -8 in 14 uur.
Het advies van @DVR eens uitgeprobeerd, en nu loopt hij -3 in 24 uur, dus wel binnen spec maar ik kan er gewoon niet goed tegen dat een horloge achterloopt. 
Maar heb je alle 6 posities geprobeerd, er zullen toch wel een paar zijn die in de plus lopen?
6 posities ?
Kun je mij die geven, kan ik ook eens proberen natuurlijk
Ik heb hem gewoon 24 uur aan de pols gehouden
Ik zou hem gewoon 's avonds laten rusten in een deze posities en kijken wat de gain/loss is zodat je dat kan balanceren met je dagritme;
Dial
Up
down
6 up
9 up
crown
up/down
Je kan het ook bepalen door het horloge 6 dagen niet te dragen en elke 24 uur het in 1 van bovenstaande posities laten liggen (op een vast tijdstip opwinden tot de power reserve vol is en dan de gain/loss meten).
Dank, ik ga eens experimenteren 

Ter info:
Mijn Seawolf night mission
En superocean
Staan op mp … ik heb weer wat verzonnen
, maar dan wil ik eerst wat kwijt.
Kijk wel wat en of er iets gaat en of ik me niet bedenk 

Ik ben ontzettend benieuwd waar dit naar toe gaat 
Jammer dat je de SO alweer verkoop. Maar waarom marktplaats en niet hier in het blauw? Of is het publiek op mp inmiddels netter dan hier op HF? 
Zonde man 
Of het jaarlimiet is al bereikt op HF.
Ik heb mijn Colt Skyracer ook op MP staan maar staat ook zeker hier in het blauw!!
Waarom jij niet hier?
Watje
🫣
Ik hoopte dat ik net zo’n stoere vent als jouw was, maar helaas……een watje
Ik gebruik dan liever mijn Swiss Militairy Hannowa
Ik wil wat anders naast mijn andere breitlings, maar ben er nog niet 100% uit …
Tudor / squale / nomos / breitling
Ik zit vrij dicht tegen het max aantal aan, ik weet ook niet als ik er 1 kwijt ben de andere hou … maar dan telt ook een niet verkocht horloge mee.
Mp of hier maakt niks uit…
Yep beetje wel … seawolf is het vetst maar ook het minst praktische.
Ach we zien wel, misschiel wil geen hond m hebben … 

Natuurlijk wel. Op Marktplaats is er de kans dat je een knuppel in je nek krijgt bij de overdracht. En verzending is best een dingetje bij deze bedragen voor veel mensen.
Klopt maar met een horloge overstraat lopen ook , yep je moet geen pech hebben maar dat geld voor alles.
Maar qua biedingen , fatsoen en afspraken nakomen maakt het helaas niks uit (wel jammer helaas)
Ps: met forumbekende is het wel gezelliger