Breitling Only Deel IV

21 likes

T wel of niet aandurven een “duur” horloge om te houden tijdens het bikkelen bepaald niet of je een watje bent !

Het dragen van een “dure” toolwatch tijdens het bikkelen vind ik wel een lekker gevoel.
Omdat.
Heb al dat moois in de kluis, kan ik niet dragen tijdens mijn werk… eeuwige zonde.
Ik begon met een Seiko tijdens werkuren . Maar miste mijn luxe geweld .
Dus ik wilde iets waarbij ik toch een beetje die luxe heb.

De Skyracer is ervoor gemaakt en is toch best wel een heel echt en serieus (luxe) horloge.
Nu ik hem ook echt echt gebruik ontdek je ook de kracht en perfectie van het ontwerp/doel.

Maar eens een vliegtuig kapen eerdaags, ff mijn navitimer gebruiken waarvoor hij gemaakt is.

15 likes

:scream: :scream: :scream:

2 likes

Kan ik helaas bevestigen,best teleurstellend

1 like

Wat je zegt klopt, maar ik vind het zonde om voor mij ‘heel duur’ horloge om te doen met mijn werk, waar ik waarschijnlijk al 10 goedkopere horloges flink heb beschadigd.

Ik wil graag het proberen maar op een of andere manier word ik geremd in mijn handelingen!!

Dus ik ben er nu zeker van…… lekker shinnen met blinkende Breitlings in mijn vrije tijd en anders lekker een horloge om waarmee ik kan raggen

3 likes

Morgen :nerd_face::+1:

25 likes

Hij is wel heel mooi hoor! :ok_hand:

1 like

F@$#k al 12 uur niemand geweest hier, dan :arrow_down: maar even, (omdat je hem niet vaak ziet :wink:)

13 likes

17 likes

Niet omgehad vandaag :shushing_face:

maar hij loopt nog steeds …

15 likes

20 likes

Morgen … onverwachte wissel, handig als een horloge nog loopt :slight_smile::+1:

18 likes

Mooi hoor! Hoe houdt de bezel zich? Lees dat het een krassenmagneet is maar die van jou ziet er nog nieuw uit.

1 like

Wie bespaard me een advertentie voor deze?

Had een potentiele koper, maar die is helaas afgehaakt.

19 likes

10 likes

Jammer dat hij niet op staal is

Ik dacht het van te voren ook, maar blijkbaar is het harder ofzo dan verwacht… de mijne blijft perfect :slight_smile::+1:

1 like

16 likes

Rubber band vind ik persoonlijk mooier bij zo’n knal kleur

1 like

Past inderdaad beter bij dit horloge :+1:

1 like