Breitling Only Deel IV

Heb niet het hele topic doorgenomen, maar liep gisteren op de Meent in Rotterdam en het lijkt dat ze daar een Breitling boutique aan het bouwen zijn. Ben benieuwd.

1 like

Dit is ref.: v7333010/c939/153s :blush:

2 likes

12 likes

Niemand hier met een gele Superocean 44 ???

Dit is de huidige Breitling collectie. Mis ik nog iets?

18 likes

aerospace?

1 like

Dankjewel! Die Breitling collectie groeit daar flink bij jullie :wink:

2 likes

Een Chronomat ?

2 likes

Man Heerlijk horloge😍

1 like

Je Navitimer 8😉.

1 like

Yes klopt! Gerund door S&C, heb ik het idee. Want ik kreeg een “invite” voor de VIP opening op 25 augustus vanuit S&C. Breitling Boutique 010

1 like

Die heb ik gehad, mooi maar de band zat vreselijk…ingeruild op een Navitimer 8 maar die won het weer niet van de DJ en de Alpine Eagle…

1 like

Dat is met die digitale schermpjes toch? Dat is het niet voor mij helaas

reeds 20 jaar mijn trouwe metgezel .

8 likes

Mister Big Shot! :wink:

Wel tof, zo’n Breitling winkel ziet er altijd wel leuk uit.

1 like

En dat allemaal omdat ik 2 Breitling springbars heb besteld. :joy:

2 likes

Hahaha ja als je zoveel geld naar Breitling brengt, dan begrijp ik dat natuurlijk wel.

Oh en even wristshot natuurlijk :man_shrugging:

10 likes

Ik zou de vorige superocean eerder tegenover de pelagos zetten …ivm matte afwerking

Komt bij vooral omdat idd de lugs wat simpel zijn maar met matte wijzerplaat en bezel een mooi geheel.

En de nieuwe heeft mooie afgewerkte lugs maar is helemaal veel meer bling bling … zeker tov de vorige …

Ik vind bijv bij omega de lugs wel mooi maar wat je ook koopt het is altijd het zelfde … (op een paar na) vandaar dat ik blij ben met de verschillen tussen deze modellen.
:slight_smile::+1:

9 likes

Ff een foto tijdens het wachten op een broodje :yum::+1:

11 likes

Ben het eens met @Erik11. Heb hem gezien en de lugs zijn jammer.

Pelagos is inderdaad ook tool maar heeft wel een lekkere facet en scherp afgewerkt

Buiten dat puntje heel erg mooi horloge op rubber. Een zwarte of blauwe superocean 42 staat wel op het lijstje nu.

Die vouwsluiting op de rubberen band lijkt me ook fijn met de fijn afstelling

7 likes