Heb niet het hele topic doorgenomen, maar liep gisteren op de Meent in Rotterdam en het lijkt dat ze daar een Breitling boutique aan het bouwen zijn. Ben benieuwd.
Dit is ref.: v7333010/c939/153s
Niemand hier met een gele Superocean 44 ???
aerospace?
Dankjewel! Die Breitling collectie groeit daar flink bij jullie
Een Chronomat ?
Man Heerlijk horloge😍
Je Navitimer 8😉.
Yes klopt! Gerund door S&C, heb ik het idee. Want ik kreeg een “invite” voor de VIP opening op 25 augustus vanuit S&C. Breitling Boutique 010
Die heb ik gehad, mooi maar de band zat vreselijk…ingeruild op een Navitimer 8 maar die won het weer niet van de DJ en de Alpine Eagle…
Dat is met die digitale schermpjes toch? Dat is het niet voor mij helaas
Mister Big Shot!
Wel tof, zo’n Breitling winkel ziet er altijd wel leuk uit.
En dat allemaal omdat ik 2 Breitling springbars heb besteld.
Hahaha ja als je zoveel geld naar Breitling brengt, dan begrijp ik dat natuurlijk wel.
Oh en even wristshot natuurlijk
Ik zou de vorige superocean eerder tegenover de pelagos zetten …ivm matte afwerking
Komt bij vooral omdat idd de lugs wat simpel zijn maar met matte wijzerplaat en bezel een mooi geheel.
En de nieuwe heeft mooie afgewerkte lugs maar is helemaal veel meer bling bling … zeker tov de vorige …
Ik vind bijv bij omega de lugs wel mooi maar wat je ook koopt het is altijd het zelfde … (op een paar na) vandaar dat ik blij ben met de verschillen tussen deze modellen.
Ben het eens met @Erik11. Heb hem gezien en de lugs zijn jammer.
Pelagos is inderdaad ook tool maar heeft wel een lekkere facet en scherp afgewerkt
Buiten dat puntje heel erg mooi horloge op rubber. Een zwarte of blauwe superocean 42 staat wel op het lijstje nu.
Die vouwsluiting op de rubberen band lijkt me ook fijn met de fijn afstelling