Breitling Only Deel IV

Erg mooie klok, nu nog hopen dat ze beter beschikbaar worden :wink::+1::+1:

1 like

Dat gaat niet snel gebeuren ben ik bang. Helaas

1 like

Wat de echte rede is zal nog ff een raadsel blijven maar goed is het natuurlijk niet… gelukkig is er meer keus :wink::+1:

:joy: :joy: :joy: Lekker bezig Joost! :+1:t2:

2 likes

Een normaal mens zal zeggen … dat je met 1 colt voldoende hebt en de rest eruit kan :wink::+1:

Mooie collectie, je hebt genoeg maar er kan natuurlijk altijd wat bij … een avenger blijft mits je het wat vind ook super, zijn weinig andere horloges die met bijv de uitstraling van een seawolf kunnen concureren :nerd_face:

Huhhh :joy: :joy:

8 likes

Chronomat was reeds door de don afgekeurd :wink:, maar ook dat is een mooie klok :wink::+1:

Oh ja.
Ik moet eens heel hard na gaan denken of ik mijn Avenger II GMT wil verkopen want ik heb nu 2 GMT’s.
Ik wil veel te graag een Navitimer :thinking:

1 like

Een Avenger II Seawolf is inderdaad wel een hele interessante optie…

2 likes

Ik keek nog eens rustig het topic door, en ik zag nu ook waarom het mij niet stoort , breitling heeft al jaren dit soort lugs (colt / avenger / superocean).
Ik ben er aan gewend en heb ook meer het gevoel dat het zo hoort te zijn , maar nu ze de sjieke kant op zijn gegaan past het nieuwe model lug prima bij het model👍

Gewoon de nieuwe versie so halen of een keer wat anders keus genoeg :yum:

Ik mis hem nog elke dag 🥲

10 likes

Nu liggen toevallig een keer alle breitlings thuis dus meteen maar ff een foto gemaakt :slight_smile:

Net meteen de band gewisseld tussen de seawolf en chronospace … bij zo’n quartz is een vouwsluiting mooi handig :+1:

28 likes

Daar ligt wat zeg :scream:

1 like

3 zijn helaas een beetje heet gewassen 🥲

2 likes

Ze heeft wel smaak :wink:

2 likes

Kolere zeg :scream:
Ik zou gek worden van de keuzestress

2 likes

Oooeeeh lekkere verzameling zo :drooling_face:

2 likes

Opgedrongen, zeg elke dag dat ze haar lex eruit gooit en mooi nog een breitling erbij neemt … lukt nog niet :joy:

3 likes

Bij 2 of 3 wissel je eerlijk af, bij meer weet je gewoon dat er soms wat stil ligt …

Nu met 30gr valt de chronomat op leer af … in de winter de seawolf … scheelt kiezen :wink:

Met ‘lex’ bedoel je zo’n horloge uit het groene gedeelte?

Ik heb er ook 1 gehad, een hulk en durfde hem bijna niet te dragen.

3 likes