Erg mooie klok, nu nog hopen dat ze beter beschikbaar worden
Dat gaat niet snel gebeuren ben ik bang. Helaas
Wat de echte rede is zal nog ff een raadsel blijven maar goed is het natuurlijk niet… gelukkig is er meer keus
Lekker bezig Joost!
Een normaal mens zal zeggen … dat je met 1 colt voldoende hebt en de rest eruit kan
Mooie collectie, je hebt genoeg maar er kan natuurlijk altijd wat bij … een avenger blijft mits je het wat vind ook super, zijn weinig andere horloges die met bijv de uitstraling van een seawolf kunnen concureren
Chronomat was reeds door de don afgekeurd , maar ook dat is een mooie klok
Oh ja.
Ik moet eens heel hard na gaan denken of ik mijn Avenger II GMT wil verkopen want ik heb nu 2 GMT’s.
Ik wil veel te graag een Navitimer
Een Avenger II Seawolf is inderdaad wel een hele interessante optie…
Ik keek nog eens rustig het topic door, en ik zag nu ook waarom het mij niet stoort , breitling heeft al jaren dit soort lugs (colt / avenger / superocean).
Ik ben er aan gewend en heb ook meer het gevoel dat het zo hoort te zijn , maar nu ze de sjieke kant op zijn gegaan past het nieuwe model lug prima bij het model👍
Gewoon de nieuwe versie so halen of een keer wat anders keus genoeg
Nu liggen toevallig een keer alle breitlings thuis dus meteen maar ff een foto gemaakt
Net meteen de band gewisseld tussen de seawolf en chronospace … bij zo’n quartz is een vouwsluiting mooi handig
Daar ligt wat zeg
3 zijn helaas een beetje heet gewassen 🥲
Ze heeft wel smaak
Kolere zeg
Ik zou gek worden van de keuzestress
Oooeeeh lekkere verzameling zo
Opgedrongen, zeg elke dag dat ze haar lex eruit gooit en mooi nog een breitling erbij neemt … lukt nog niet
Bij 2 of 3 wissel je eerlijk af, bij meer weet je gewoon dat er soms wat stil ligt …
Nu met 30gr valt de chronomat op leer af … in de winter de seawolf … scheelt kiezen
Met ‘lex’ bedoel je zo’n horloge uit het groene gedeelte?
Ik heb er ook 1 gehad, een hulk en durfde hem bijna niet te dragen.