Yep, snap ik … met die prijzen tegenwoordig , ik heb z’n voorganger de kermit gehad toen viel dat gelukkig best mee (nooit moeten verkopen 🫣)
Gelukkig is die van mij er een die relatief under the radar” is. OP28 met zwarte plaat.
Maar wie weet…
Mijne voor list kunnen kopen en voor een marktconforme prijs aan een handelaar kunnen verkopen. Ik lach er nu om hoor, was een goede investering. Draag nu lekker Breitling horloges (ook gewoon mijn merk) en dat draagt een stuk minder stressvol.
Inderdaad, relatief onder de radar. Toch jammer dat de wereld zo in elkaar zit en je een pistool tegen je hoofd kunt krijgen om je horloge.
Nu zijn dat mooie deals, toen kreeg je korting
Wat is dit toch een heerlijk topic hé
Ook dat nog
Hier komt nog een 3e hoor, weet alleen nog niet welke. Daar blijft het bij (naast 2 Steinharts).
Verkocht mijn kermit, en kocht toen een sub-no-date list €3990 ofzo voor €3200,- nieuw bij de grijze dealer uhrenfreund .
Nu is het precies andersom bij die handelaren
Ja bizar, maar helaas waar. Al valt het met die van mij mee verwacht ik, niet flashy genoeg
Helemaal niet! Slecht voor je hebberigheid en uiteindelijk je portemonnee…
Dit mag niet, ik ga jou vlaggen
Dit is opzettelijk iemand gek maken
Stel dat je een andere breitling wil, zou ik de extra banden even apart houden en kijken of de volgende ook niet toevallig 22mm is
Grappig. Ook precies het eerste wat mij er aan stoort. De Lugs missen een beetje definitie. Waardoor het allemaal heel “zacht” en “rond” oogt. (Dat en die datum…. Zet daar gewoon een 3 neer…)
Lekker hoor😍! Genoeg geflipperd afgelopen 2 jaar en telkens kom ik toch ook weer terug op Breitling.
Herkenbaar
Ik heb er serieus aan gedacht om de lugs te laten bewerken.
Datum heeft me dan weer niet gestoord.
Das nie verkeerd nie😁
Je moet ze gaan verhuren joh
Heel mooi! En fijn dat ik nu niet meer de enige ben met een chronospace.