Yep is denk ik niet zo’n gewild model
Zonder gekheid, zullen wel meer chronospacen op t forum zijn maar de meeste leden posten niks …
Yep is denk ik niet zo’n gewild model
Zonder gekheid, zullen wel meer chronospacen op t forum zijn maar de meeste leden posten niks …
Zou kunnen, toen ik hem zag was ik onmiddellijk verliefd,
Yep, was eigelijk ook niet mijn bedoeling maar kwam tegen … en is super en kon het niet laten liggen.
Mooie maat, niet dik titanium en quartz
Altijd handig dat er in ieder geval iets loopt
Had de mijne heel even in de blauwe zone geplaatst.
Maar kreeg het niet over mijn hart, vind hem zo mooi en het feit dat je hem niet zo vaak tegen komt vind ik net geweldig.
Horloge schreeuwt Breitling uit!!
Tja met een ik had maar, kom je niet ver he:joy:.
Maar je 7 andere Breitlings vind ik ook zeer mooi.
Prijzen zijn omhoog gegaan , ook daar … ik weet niet hoe oud de foto is ?
Lag voor de rest ook echt niks geinigs … (mijn mening )
Mijne lag er nu net een week, moest eerst de wijzers allemaal recht zetten.
Zei al tegen ze, ze geven de horloges met kroon open 🫣… als je dan een pusher drukt verzet je de uitlijning
herkenbaar, mijn seawolf heeft al 2x op mp gestaan maar elke x na een dag ofzo haal ik het er weer af …
Denk dat deze serie voor list te prijzig was voor een quartz , voor dat geld heb je veel keus en zal daardoor ook vaker over het hoofd zijn gezien
Dit zou verboden moeten worden…
Veel te mooi!!!
Gewoon vlaggen die hap
7…???….🫣
Was 3 jaren geleden, maar toen gekozen voor de skyracer die limited was.
Ik dacht de volgende keer de Chronospace te nemen maar deze was snel uitverkocht
Hij is wel lekker hoor. Zou hem zo naast mijn zwarte kunnen hebben…
Dank je
Heb je wel wat afwisseling
Afwisseling genoeg in de box maar die witte van jou is uiteraard ook welkom…
Daar gingen we ook even voor kijken in roermond, de witte blijft ook super
Hoorde dat ze erg weinig aanbod krijgen bij de outlet, ze verwachten de “oude” superocean ook niet snel en veel omdat het nog steeds een populair model is en erg anders dan de nieuwe waardoor het geen probleem is ze nog naast elkaar te verkopen voor de winkeliers.
De chronospace die ik nu had, hebben ze ook omdat er is rond gevraagt naar aanbod voor de outlet … deze zal dus nog ergens gelegen hebben…. Maar gelukkig was het de enige kanshebber dat scheelde een lastige keuze .
Lag nu ook weer een bentley flying B in ik denk wit goud gezien de prijs van 20/30k ofzo weet niet meer precies.
Das echt vintage intussen .