Breitling Only Deel IV

Ah dan valt de prijs verhoging mee, stond nu voor €4430,- …

1 like

15 likes

Aha ja dat is ergens ook wel logisch. :ok_hand: Goed om te weten.

1 like

We rijden geregeld even naar de outlet in Roermond. Tot nu toe was het aanbod bij de Breitling store helaas nog niet naar mijn smaak of alsnog gigantisch duur. Ik probeer dan ook altijd even foto’s te maken van het aanbod en die hier op het forum te plaatsen.

Edit: zie dat jij je laatste aanwinst daar ook gedeeld hebt… :grin:

2 likes

12 likes

Twee veelgebruikte Zwitserse tools :slight_smile:

17 likes

Aha vet, mooie klok die je wel vaker mag laten zien :slight_smile::+1::+1:

1 like

Klopt, of een mooie klok maar dan vol met diamanten 🫣
Ben er vaak geweest, maar dit is mijn eerste aankoop daar.

1 like

Hmm , wilde toch nog een keer kijken naar de 44mm chronomat …
Conclusie, het gaat door de korte lugs maar mijn 42mm is prima / beter.
Maar we zijn nu wel aan het kijken of er een UTC is te regelen los … :grimacing:
Ff afwachten

Ff vloeken in dit topic… navitimer staat op mijn lijstje maar de blauwe monaco blijft ook vet :nerd_face:

Zwarte is aardig maar voor mij wint de blauwe

En waar ik voor ging, bandje bedoeld voor mijn witte gmt (die ligt helaas niet thuis dus voor nu op de seawolf)
Best geinig als afwisseling :yum::+1:

13 likes

Ik moet ff in de regels kijken of dit geen topic vervuiling is :joy: :joy:

2 likes

Nu staan de foto’s er zelfs 2x op :joy::+1:

1 like

ff een bakkie :grinning:

13 likes

Ik kan het toch niet voor me houden, ik ga volgende week :arrow_down: passen

991cc8bb42dd2d1f49c9e0c5c415a72c_w200

17 likes

Erg vette klok hoor :yum::+1::+1:

Een hele stoere. Ben pas sinds 2 dagen eigenaar van mijn eerste Breitling en nu al aan het bedenken welke mijn volgende wordt🙈. Man deze ziekte is vervelend!!! Nooit tevreden😉. Maar ben gelukkig niet alleen erin

4 likes

Moet zeggen dat deze ook een hele mooie is. Was bijna een coin flip geworden voor deze Colt of mijn huidige Navitimer. Maar dit zou ook wel een leuke kunnen worden voor een volgende aankoop.

1 like

Hier lopen inderdaad meer van die “gestoorden” rond :joy: :joy:
Tja, heb al veel horloges gezien, maar Breitling staat bij mij op 1 hoor.

3 likes

Ik heb er ook aardig wat gezien en mogen vasthouden, maar toch Breitling is en blijft mijn favoriet. Tag Heuer is een tweede en denk op 3 Omega.

2 likes

Het is echt een fijn draagbare toolwatch,wat mij betreft echt een superaankoop :+1:t2:

1 like

Begint hier ook,ik was( ben ik nogwel enigszins)van de Stowa’s,waarvan ik er 3 heb,maar sinds de aanschaf van de Colt is de 1e plaats overgenomen.
Ik ben van plan om nog een Premier aan te schaffen en een oudere Chronomat maar dan wil ik eerst een aantal horloges eruit doen die ik toch niet/nauwelijks draag.

2 likes