Breitling Only Deel IV

Goed om te weten dan!! En zelfs met die grijze dial is ie gewoon heel mooi. Is ook een sunburst dial toch?

En twijfel over de volgende aankoop. Moet eerst weer wat sparen natuurlijk ervoor🤪. Maar heb een paar kandidaten:
Een Tag Heuer Professional 300m Aquaracer met oranje dial
Breitling Navitimer (B)01 Chronograph
Breitling Colt
Breitling SuperOcean 42 met oranje dial
En heeeeeeeeeel misschien voor de juiste prijs een Omega Speedmaster (reduced) voor een goede prijs. Maar denk dat ie Omega t verste uit mijn bereik is van deze.

Klopt,met sunburst.
De kleur van de wijzerplaat gaat alle kanten op,lijkt dan weer taupe,dan weer aubergine,overall ziet het er zeer chique uit ondanks dat het een stoer horloge is.
Hij valt zelfs mijn collega’s op,ze merken m’n andere 12 horloges niet eens op.
Ik denk overigens dat de witte dial was saai is.

1 like

Niet onaardige LE: AB01392A1C1A1

5 likes

Breitling is een verslavend merk! Voorlopig is dit mijn wishlist in willekeurige volgorde. Ik ben wel een Avenger fanboy, al is een SuperOcean er bij ook nog wel erg mooi. Wie heeft er nog een geldboom waar ik kan komen plukken? :smiley:

Avenger Blackbird 44 - Avenger Bandit - Avenger GMT

6 likes

Eerst gaan voor de Blackbird :heart_eyes::heart_eyes:mijn lieveling Avenger

Kunnen we elkaar een hand geven
Straks:
Avenger II GMT - Avenger Skyland - Avenger Chrono Night Mission :sunglasses:
De (voorlopg) laatste op de wifh list een Superocean 44 (de oude)
Oh ja,en nog een Navitimer :thinking:

Stiekem ook de favoriet in mijn lijstje. Ze staan wel op chrono24 maar durf nog steeds de knoop niet door te hakken. Denk dat ik gewoon tegen een mooie deal aan moet lopen.

Mooi trio! Hier inmiddels al een duo met de Avenger 43 en Seawolf. Al gaat regelmatig het idee door mijn hoofd om de Seawolf weg te doen voor iets uit de wishlist. Maar dan heb ik hem weer om en denk ik "nee echt niet :smiley:

2 likes

Heb ik vaak gedacht tot ik de Night Mission vvor het eerst zag.
Spontaan dacht ik dat ze deze speciaal voor mij gemaakt hebben.
De kleur, de uitstraling :heart_eyes:
Oké, oké, ik ben inderdaad lyrisch over dit horloge. :wink:

4 likes

Daarom hou ik het bij online kijken hahahhaha. Bij de AD word ik helemaal gek. Die Night Mission is ook gewoon gaaf. Jullie maken me ook gewoon gek hier :smiley:

Ik hou het in de ook bij 3. Dat is een principe kwestie en zelf bescherming, wil ik een andere dan zal er iets uit de collectie weg moeten.

1 like

Die is echt heeel gaaf :ok_hand:t2:

1 like

01a98157844b9fd2bf4ce464e5db16b2ce36bf22_2_666x500

7f76032c01d8a20ba45da3c374744e2b890ff2a2_2_666x500

10 likes

Geen zorgen, valt helemaal niet op in dit topic hoor :wink:

11 likes

Ik moest ff terug zoeken wat je nog meer had, naast je gele seawolf en zwarte avenger … vind ik de gmt en blackbird (hoe mooi ze ook zijn) naast wat je al hebt meer van het zelfde :thinking:
Als een superocean een optie is zou ik ook dat overwegen, is toch weer wat anders :+1:

@MPK ja joh maak me ff nog gekker :joy:

@gvr55 gelukkig dat het niet op valt. We zijn denk ik allemaal even gek hier :joy:

@anon98360732EV heb je wel een punt, is veel van hetzelfde. Tegenwoordig ga ik ook Avengers tellen als ik niet kan slapen hahhaha. Een SuperOcean is ook zeker een mooie toevoeging en gewoon een erg mooi horloge. Ik heb al een SuperOcean 44 Abys (met gele wijzer) gehad. Maar de style van de Avenger wint het op dit moment voor mij.

2 likes

Ik vind die Breitling virus, verschrikkelijk, ik heb al zeg ik het zelf 2 prachtige Breitlings een Steelfish en een Skyracer allebei apart allebei prachtig maar toch zit ik te kijken voor wat anders…….ik zie de hele tijd de GELE Seawolf voor me……die wil ik denk ik dan en dan is het weer een Chronomat met Romain dail….gek word ik van mijzelf……

4 likes

:joy: :joy: ik ook… :crazy_face:

1 like

:heart_eyes:

17 likes

Gaat niet goed hier :joy: :joy:

4 likes