Breitling Only Deel IV

12 likes

Morgen …

19 likes

Is dit dezelfde kleur plaat als in de colt?.

16 likes

Je bedoelt mijn gmt ?
Gewoon wit :+1:

2 likes

12 likes

Goh, het is vandaag de 39e

:joy: :joy: :joy:

3 likes

vandaag een Ritter of rider voor positie 45 binnengekregen, meteen gemonteerd , nu ziet mijn oudere aerospace er ook weer wat beter uit, enkel nog een veer voor mijn trifold bracelet clap en een beter schroefje voor positie 45

Er ist wieder da (Ritter 45)
.

8 likes

Vanmiddag even met vrouwlief en kids wezen winkelen, vanzelfsprekend ook even langs de AD om wat inspiratie op te doen. Vrouwlief vond er eigenlijk maar 2 mooi. Beiden stonden natuurlijk niet op mijn verlanglijstje, maar inmiddels wel. Ik was al gek, ik wordt steeds gekker :joy: :joy:

Avenger Chronograph 45 Night Mission

Breitling SuperOcean 44 Blue
A17367D81C1A1

8 likes

Avenger night mission :crazy_face::crazy_face:
Voor de superocean nog een paar maanden wachten en deze komt in de outlet zoals alle vorige reeks van superocean :ok_hand:

Ja die Night Mission is wel dik. Had er eigenlijk nooit zo naar gekeken tot mijn vrouw zei ‘die is mooi’.

Ik begreep dat de SuperOcean niet naar de outlet gaat omdat het nog een populair model is.

1 like

Mooi is hij in de zon :star_struck:

20 likes

Ik denk toch dat ze komt in de outlet na een paar maanden
Gewoon om klanten terug in de outlet te trekken, op moment is de collectie vrij arme, en ieder keer als zo is komt effen een model die tendance is, is maar voor enkele weken
Ik heb daar al de Aerospace evo, cockpit B50, Skyracer en andere gevraagd modelen reeds gezien

Deze weer eens posten.

12 likes

Die 44 staat als occasion al een tijdje bij Eugene van Baal. Wellicht een optie?

6 likes

Als je een mooie combi tussen de twee zoekt, ik heb toch besloten mijn seawolf op mp te zetten :wink::+1:

12 likes

De Colt op een koel dun leren NATO gezet.
Lekker comfortabel met dit weer en staat nog mooi ook imo.

De dunne band maakt de lus terug niet zo lompig.

14 likes

Een leren band met dit warme weer vind ik juist niet comfortabel.

Een tropic bijvoorbeeld is inderdaad wel het fijnst. Maar dun leer is redelijk comfortabel met dit weer

Da’s toevallig, beide had ik dit jaar nog op de planning staan, maar dan moet er eerst wat uit.

Nee joh, is héél normaal gedrag hier. :joy: :joy:

1 like

Ik zal het dan ook maar eerlijk zeggen, mijn Chronomat ook.
Wel met een beetje pijn, en zal even moeten bloeden.
Breitling heeft enige tijd geleden besloten een horloge uit te brengen die ze speciaal voor mij gemaakt hebben. :arrow_down:

7 likes