Je bedoelt mijn gmt ?
Gewoon wit
Goh, het is vandaag de 39e
vandaag een Ritter of rider voor positie 45 binnengekregen, meteen gemonteerd , nu ziet mijn oudere aerospace er ook weer wat beter uit, enkel nog een veer voor mijn trifold bracelet clap en een beter schroefje voor positie 45
Er ist wieder da (Ritter 45)
.
Vanmiddag even met vrouwlief en kids wezen winkelen, vanzelfsprekend ook even langs de AD om wat inspiratie op te doen. Vrouwlief vond er eigenlijk maar 2 mooi. Beiden stonden natuurlijk niet op mijn verlanglijstje, maar inmiddels wel. Ik was al gek, ik wordt steeds gekker
Avenger Chronograph 45 Night Mission
Breitling SuperOcean 44 Blue
Avenger night mission
Voor de superocean nog een paar maanden wachten en deze komt in de outlet zoals alle vorige reeks van superocean
Ja die Night Mission is wel dik. Had er eigenlijk nooit zo naar gekeken tot mijn vrouw zei ‘die is mooi’.
Ik begreep dat de SuperOcean niet naar de outlet gaat omdat het nog een populair model is.
Ik denk toch dat ze komt in de outlet na een paar maanden
Gewoon om klanten terug in de outlet te trekken, op moment is de collectie vrij arme, en ieder keer als zo is komt effen een model die tendance is, is maar voor enkele weken
Ik heb daar al de Aerospace evo, cockpit B50, Skyracer en andere gevraagd modelen reeds gezien
De Colt op een koel dun leren NATO gezet.
Lekker comfortabel met dit weer en staat nog mooi ook imo.
De dunne band maakt de lus terug niet zo lompig.
Een leren band met dit warme weer vind ik juist niet comfortabel.
Een tropic bijvoorbeeld is inderdaad wel het fijnst. Maar dun leer is redelijk comfortabel met dit weer
Da’s toevallig, beide had ik dit jaar nog op de planning staan, maar dan moet er eerst wat uit.
Nee joh, is héél normaal gedrag hier.