Breitling Only Deel IV

Ben benieuwd wat die SuperOcean daar zal kosten dan. Vindt m wel mooi die SuperOcean. Maar dan moet het wel een hele goede deal worden wil ik die kopen vlak na mijn Navitimer.

Het zou kunnen. Ik heb overigens geen haast met mijn aankoop, ik ben er nog steeds niet uit welke keuze(s) ik wil maken.

Blackbird 44, er mooi maar dan moet ik er 2e hands één kunnen vinden. Voorlopig staan ze alleen maar op chrono24 en ik wil niet van een plaatje af kopen.

De Avenger GMT lijkt erg veel op mijn Avenger 43. Ik vind hem super mooi maar teveel van hetzelfde is ook niet wat ik wil.

De Avenger Bandit is gewoon een gaaf horloge. Een chrono staat hoog op het lijstje dus dat zal een kanshebber kunnen zijn.

De SuperOcean 44 zit al lange tijd in mijn hoofd. Maar ik twijfel nog steeds over blauw. Gaat dat op den duur niet vervelen? Zwart is misschien meer gangbaar en meer tijdloos. Ik had ook de 44 Abyss (met gele wijzer) nooit weg moeten doen.

De Night Mission is ook een hele mooie chrono. Zeker een kanshebber zoals ik ook bij de Bandit schreef zou ik graag een chrono toevoegen aan de collectie.

Kortom, moeilijk :joy::joy:

Ik geef het forum de schuld!!

Ik heb hem zien staan. Zeker een optie, maar twijfel nog teveel om wel voor blauw te gaan.

Kun je overigens op een occasion nog wat afdingen?

Ik zag hem op marktplaats voorbij komen. Maar ik ben reeds in het bezit van een Seawolf en twijfel zelf ook om hem weg te doen. Wel een erg mooie versie die jij hebt!

Hahahaha zo denk ik er nu dus ook over. Ik had nooit moeten gaan winkelen vandaag :joy:

3 likes

Mooi te lezen, veel dingen zijn erg herkenbaar :joy::+1:

1 like

Ik geef jou ook de schuld :stuck_out_tongue:

2 likes

Je zou bijna zeggen dat er eens een paar mensen bij elkaar moeten komen om onderling te kopen, verkopen, ruilen
Een stel gekken onder elkaar kan erg gezellig zijn :joy: :joy:

Ik ook :innocent:

1 like

Dat kan pas als je m’n seawolf gekocht hebt :wink::+1:

1 like

Dat sowieso!

Ik heb alleen weinig te verkopen/ruilen. De Seawolf zit mijn vader al een tijdje op te azen, kan maar zo dat hij die kant op gaat. Dat maakt eventueel spijt ook wat makkelijker.

Nee sorry, dan verkies ik toch een mooie chrono boven de Seawolf. De Avenger chrono’s in 45mm zijn ook een stukje dunner dan de Seawolf.

1 like

MP is helemaal niet leuk hoor, kreeg net dit, vermoedelijk van een forumlid aan zijn naam te zien, die al sinds 12 mei 2016 niet meer op het forum geweest is
Heb even wat speurwerk gedaan…

“Hahaha je hebt hem net zelf voor een habbekrats gekocht. Ik weet van wie en voor hoeveel
Ordinair handelaartje :rofl::rofl:

1 like

Laat gaan …

2 likes

Gewoon naar de prullenbak dat soort berichten. Het blijft marktplaats en respectvol handelen en/of reageren is heel moeilijk anno 2022.

2 likes

Ik heb hem netjes geantwoord en de afbeelding van zijn avatar er bij gezet.
Zijn naam zal ik hier niet noemen natuurlijk.
Dat hij maar weet dat ik weet wie hij is

3 likes

Voor welk bedrag jij iets te koop zet op mp zijn toch jouw zaken?

Dat is iedereen toch op mp ?

Ik heb al vaker met zeer goede ervaring horloges daar gekocht waaronder occasions. Of er nog wat van de prijs af gaat zal liggen aan hun inkoop / ruilwaarde en hoe lang deze er al ligt. Ik heb nog weleens extra korting gekregen. De Breitling staat er al een tijdje dus wellicht dat er nog wat vanaf kan.

1 like

de chronomat voldoet dan perfect aan jou wensen,
is maar 16,9 dik… :wink:

Klopt, behalve ik, ik ben altijd realistisch en eerlijk :innocent:

1 like

Idd simpel gewoon gaan kijken , passen en vragen :wink::+1:

1 like

Thanks voor je feedback. Misschien moet ik er dan toch maar een keer langs gaan.

Wij waren het er toch al over eens dat Breitling een model speciaal voor ons heeft gemaakt :joy:

2 likes

Oh ja, was ik even vergeten :joy:

1 like

Was dit in Nijmegen toevallig ?