Nee Doetinchem
30% korting zoals altijd in outlet
Dus de prijs ligt rond hoeveel dan? Ken ff de prijs niet uit mn hoofd van de vorige SuperOcean.
rond de 2500 Euro, ligt er aan of je op staal of rubber wilt, heb het net uit zitten rekenen
2500 in de outlet? En denk persoonlijk op staal.
Op staal is hij nieuw 3950 , is dan -30% blijft over 2765
Ahhh oke. Was laatst in de outlet en toen hadden ze boven op de outlet prijs nog een 20% eraf. Dus betaalde voor een zwarte dial Navitimer 8 op leer minder dan 2k in de outlet
Sommigen hebben ook altijd geluk he
Ik heb m niet gekocht. De dag nadat ik in de outlet was heb ik mijn blauwe dial op staal Navitimer 8 gekocht😍. Veel mooier in mijn optiek.
Nog 20% boven de 30% bij breitling, dan heb jij uw kans gemist
De best wat ik mee gemaakt heb daar is 40% met de Exospace voor Black Friday
Er bestaan dus mensen die nóg meer geluk hebben
Kan best maar vindt de zwarte dial met leer gewoon niet zo mooi als n blauwe dial:joy:. Maar das mijn smaak en keuze🤷. En de blauwe dial hadden ze niet dus was mijn keuze snel gemaakt:joy:
Ik heb zelf ook de blue dial op staal, prachtig simpel horloge, niks over te zeggen
Ja toch?! Ben op slag verliefd op dat ding en heb sinds aanschaf mijn Tag in zn doos gelegd😂
Nog ff genieten van de Colt,gaat vanavond weer terug in de box om 1 van de overige 12 horloges een kans te gunnen
Dit is oprecht sinds ik m vaker zie mijn nummer 1 op de koop lijst zodra de financienen ervoor zijn!!! Vindt m zooo mooi
Sorry voor de tegenvallende foto’s. Een telefoon valt vies tegen😂. Of in ieder geval de mijne valt tegen met foto’s maken