Breitling Only Deel IV

Deze stond/staat ook op mijn lijstje maar de Colt kwam eerder beschikbaar(al komt hij qua dial en wijzers wel dicht in de buurt van mijn Stowa Partitio)

15 likes

Nee joh! :weary:

Krijg je spijt van!! :crazy_face:

1 like

Spijt , waarschijnlijk wel maar ik heb nog een lange wish-list dus dan maak ik het daarmee goed :grimacing::+1:

2 likes

Morgen …
Eerst alles op 10

Mooi verdeeld is toch mooier :yum:

20 likes

19 likes

Ik moet natuurlijk niet vergeten deze morgen op te halen :sunglasses:

15 likes

Mooi … :+1::+1: succes morgen

Nog ff een foto van de gmt :yum:

13 likes

Is je Chronomat al verkocht? Of ruil je hem in?

Aankomst van de dag, avond knutselen :partying_face::call_me_hand:

12 likes

Veel plezier met knutselen!!! Ziet er robuust uit

1 like

Ruil hem in bij van Baal.
Ik zou hem eigenlijk pas volgende week halen vandaar de advertentie op MP.
Hebben natuurlijk wel even telefonisch moeten debatteren, maar zijn het heel netjes eens kunnen worden, dus kon hij direct van MP af :+1:

3 likes

Zeg dat er geen stalen band bin zat tegen van Baal :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als jij er een vind op staal krijg je een biertje :wink:

2 likes

:grimacing::grimacing:ik ga zelf wel een biertje pakken

2 likes

Mijn Colt ligt sinds vanmiddag weer in de box om m’n andere horloges de broodnodige aandacht te geven.
Mis ‘m nu al :frowning:

2 likes

Tja, herkenbaar …
los van elkaar vind ik elk horloge wat ik heb mooi maar… pak toch vaak de zelfde , denk wel eens moet je het horloge perse houden als het op de laatste plaats komt :thinking:

Mijn vrouw vind dat flauwekul maar ik ben dan toch vaak alweer aan het rond kijken :grimacing::+1:

3 likes

Mooi en interessant boek / luxe brochure over de Navitimer !
Kreeg ik gratis mee bij een Breitling AD ! :ok_hand:t3:

8 likes

Om die reden hou ik het bij 3 stuks Breitling.

Al moet ik zeggen dat ik naast 2 Breitlings ook 2 Steinhart duikers heb. Maar dat zijn mijn vakantie horloges of ik draag deze als ik voor mijn werk naar het buitenland moet. Al zou 1 Steinhart dan voldoende zijn, maar kan niet kiezen welke weg te doen.

4 likes

X-post :star_struck:

26 likes

Ohhh mooie Chronometer!

1 like