Goedemorgen ![]()
![]()
Supervet! Proficiat!!!
Toch wel een erg gave uitvoering, de groene staat voor mij op het wenslijstje.
Thnx , ik heb ze alle drie overwogen
…en ben dus voor deze zwarte uitvoering gegaan.
De “witte” martini racing was in eerste instantie mijn eerste keus … eigenlijk niet eens om het mooie of niet maar puur om het “martini racing” gedeelte …
de groene is ook ongeveer net zo mooi … het grote verschil voor mij is dat de donkere groene band mooier staat dan de licht bruine op de zwarte …
Maar het zijde glas zwarte van de wijzerplaat het voor mij net won van de hoog glans groene wijzerplaat.
Maar was ook een lastige keuze en bij 2 mooie horloges die veel op elkaar lijken moet je soms ook zoeken naar een verschil om te kunnen kiezen
.
De foto’s van groen en zwart naast elkaar van afgelopen zaterdag.
Ik heb het horloge even getest op een andere nato ![]()
Zeker een lastige keuze. Zo op de foto lijkt de groene ook bijna zwart, maar mee eens dat ze er int echt toch heel anders uitzien.
Ik vind ze erg gaaf met veel diepte in de wijzerplaat, het glaasje geeft een mooi effect. Ben ook fan van de no-date, toch stukje cleaner zo ![]()
Alleen jammer dat je de B01 niet kunt zien aan de achtetkant… moet iets te zeiken hebben he ![]()
Van 1kant wel maar ik heb het uurwerk al genoeg gezien en kijk er zelden naar …
Meestal is een dichte bodem dunner dan en zichtbodem .
Als dat daardoor platter draagt wat ik me goed voor kan stellen is dat voor mij belangrijker ![]()
Krijg hier net te horen , dat je in de gaten moet houden dat elke een limited is van 750 stuks…
Volgens mij zijn het geen hardlopers maar toch even in gedachten houden ![]()
Oei, idem hier. Morgen maar wat aan doen dan ![]()
Mooie sfeerfoto. Kan zo in een outdoor folder van Breitling!