Breitling Only Deel IX

!gespot vercammen Heist od Berg20251024_145739~2|441x500

21 likes

Ja tof he, ik vind dat soort docu’s met een factory-tour altijd het leukst. Er is er ook zo een over IWC. Die is ook wel indrukwekkend.

Die is gaaf zeg! Nooit geweten dat die er ook in het geel is. Wat is de referentie? :slight_smile:

En wie er geen genoeg van kan krijgen… Hier toevallig (of niet) ook één bijdrage van een factory-visit aan Breitling van Britt.

1 like

Wel interessant om in te duiken inderdaad. :ok_hand:

Ik las idd ook dat de B31 wordt gemaakt door de speciale divisie van Sellita - Sellita AMT. Ik heb ook een beetje gezocht maar heel veel meer informatie dan wat jij al hebt gevonden ben ik ook niet gekomen. Ik had eerlijk gezegd ook nog niet eerder gehoord over Sellita AMT. Maar sowieso wel een goede zet als je als merk een uurwerk als Sellita hoger wil positioneren. Want de standaard Sellita uurwerkjes zijn natuurlijk wel erg ‘massa-productie’, wat op zichzelf niet slecht is mits je dat goed doet. (Laat dat nu net het probleem zijn).

“De divisie is opgericht rond 2018 als een strategische stap om het aanbod van Sellita uit te breiden naar hoogwaardige en op maat gemaakte manufactuur-uurwerken (“bespoke movements”) voor horlogemerken.”

1 like

20 likes

25 likes

Goedemorgen :blush:
Zou eerder een duiker om doen met dit weer, maar verwacht dat 100m voldoende is :wink:

33 likes

Breitling Aerospace E65062 Esquadrilha da Fumaça (LE 300 stuks ), logo is van het Brazilaanse aerobatical display team homebased in São Paulo.
Helaas vrijwel onvindbaar hoor, een hoop worden gekoesterd door voormalig squadron leden.

Tijdens de service :yellow_heart:

17 likes

10 over 10 wintertijd!

24 likes

Goeiemôgge!
Weer eens de Avenger omgeslingerd. Vouwsluiting ervoor gehaald, toch weer een kleine upgrade tov de doornsluiting. Maar helaas geen wings op de clasp :upside_down_face:

27 likes

Heb je niet de vouwsluiting met wings overwogen?

Nog steeds ‘NOS’ te krijgen in 20mm de A20D.1

De 18mm bestaat en hadden ze ook maar ik denk dat ik de laatste heb gekocht. Heb beide dit voorjaar ook gescoord bij die AD.

En ja, ook een doorn/gesp band past daar op. Je moet alleen wel de lusjes eraf durven knippen/halen.

Ziet er dan zo uit in open en dicht stand.

14 likes

Hij is ook te koop met wings, zo heb ik hem gehad op de Avenger.

14 likes

Haha ok die memo had ik gemist… misschien eens 2e hands zoeken, AD had ze niet met de wings.

Kunnen ze gewoon bestellen. De mijne was ook niet op voorraad.

1 like

Vind deze mooier dan de mijne. Ook beter passend bij oude type superocean die ik heb :thinking:, beetje jammer

1 like

Middagwissel … :blush::+1:

28 likes

Avondwissel.

14 likes

Lekker man.

22 likes

20 likes