De grab and go Colt op Tenerife.
Dit zou goed nieuws zijn! ![]()
Heerlijk heb precies dezelfde maar op leer.
De mijne wordt in december 1 jaar oud en ik merk al een maand of twee dat de minutenwijzer ongeveer 30 seconden per week achterloopt (tov digitaal)… verder is er nog steeds niets te melden, maar als ik de batterij laten vervangen, zal ik vragen of ze naar dit probleem willen kijken.
Bedankt voor deze interessante film. Zo krijg je toch een inkijk in de horlogewereld.
Dit is echt top! Teddy is goed bezig
Na het bekijken van de film ben ik nog meer enthousiaster over Breitling. En volgens mij word de horloge van A t/m Z gemaakt in eigen fabriek in zwitserland. Niks wat ik de laatste tijd mee krijg over andere merken die maar gedeeltelijk in Zwitserland worden gemaakt en het grotendeels in China. Interessant om het te zien ![]()
Ik probeer antwoorden te vinden over het redelijk nieuwe b31 uurwerk. Niet dat ik horloge-uurwerk- technisch onderlegd ben. Maar gewoon uit interesse. In documentatie wordt duidelijk dat dit gemaakt is door een speciale afdeling van Selitta. De achterliggende gedachte is om het horloge te voorzien van een speciaal uurwerk, ontworpen door breitling, gemaakt door selitta. Dit uurwerk kom je dan alleen tegen breitling. In documentIe las ik dat tag heuer een vergelijkbaar uurwerk heeft. Het merk doet aanpassingen maar de basis zou een selitta 300-1 zijn.
Voor de rest is het beetje een waas en wordt het onduidelijk gehouden. Wie weet waar er meer info over te vinden is.
Even uit mijn hoofd, volgens mij heeft breitling samen met selita dit uurwerk speciaal voor breitling gemaakt…. En niet een kleine aanpassing ofzo op een bestaand uurwerk wat al op de plank lag.
Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, ze lopen mooi op tijd en hebben een lange gangsreserve en als je bij een boutique koopt 8 jaar garantie dus dat lijkt me ook prima ![]()
![]()
Bedankt Jooost, ze hebben mooie modellen. Ik ga eens kijken om te gaan passen. In het echt bekijken. Nogmaals dank voor het bericht.
Beste NaviTom,
Volgens mij heb ik deze al eens gezien. Maar voor de zekerheid even checken. Dank voor je hulp.
Ah leuk! Had ik gemist en gaan we eens goed voor zitten! Dank voor het delen!
Oprecht jammer om te lezen dat er zo veel gedonder is met die nieuwe Aerospace uurwerkjes. Terwijl die oude modellen nu juist uitzonderlijk betrouwbaar waren! Online genoeg voorbeelden van 30 jaar ouden Aerospaces met nog het fabrieks-uurwerk en na tien+ batterij-wisseltjes nog steeds lopen als een zonnetje. Over zonnetjes gesproken, deze zeer vrolijke unieke aerospace met originele uurwerk ook alweer ruim 20 jaar oud en still going strong! ![]()