Begon mn oude Breitling chronomat toch steeds meer te missen , maar de stalen rouleaux band zat toch wat krap en geen micro verstelling om dit even iets aan te passen en een schakel toe voegen was weer net te veel ruimte…dus bleef hij maar in de kast liggen.
Tot nu toe dan : heb een Hirsch band besteld in de zelfde kleur als de wijzerplaat.
En ben verrast hoe dat zit, is niet verkeerd.
Als blijkt dat dit ervoor zorgt dat ik hem nu vaker ga dragen…kan ik nog tzt een orginele band bestellen en dan liefst met vouw sluiting denk ik zo.
En dan bij deze nog wat foto’s voor de smaak.
Fraaie combi!
Blijft super zo een 13050 ![]()
Dat pad heb ik ook bewandeld. Een band en vouwsluiting (beide niet origineel) gekocht en uitgeprobeerd. Daarna de real deal besteld.
Daarbij twee dingen die ik ervaren heb.
De niet originele band was goed, maar net iets minder precies (smaller) afgewerkt dan het origineel waardoor die iets ruimte had tussen de lugs.
(De originele band ruikt ook veeeeel beter!)
De niet originele vouwsluiting werkte en voelde 100% hetzelfde als het origineel. Zag er ook voor 98% hetzelfde uit. En kost 10% van het origineel! Dus daar is een hoop geld op te besparen als je daar niet om geeft.
Ik heb uiteindelijk wél het origineel besteld, puur voor de looks, maar kwam er ook achter dat ze moeilijk nog te vinden zijn online! Die uit de link is voor 22/20 banden als ik het goed herinner, de A20D.1.
Voor de 20/18 banden is het die A18D.1 maar die is al een tijdje uitverkocht volgens mij.
Wellicht zijn er nog wel genoeg in winkelvoorraad bij AD’s die ze niet online aanbieden?
Chique
Niet om de pols wel een promo omdat ie in het blauwe staat ![]()
Het geen moetje, blijft een erg mooie klok maar door wat geschuif tussen mij en mijn vrouw heb ik meer dan genoeg.
Plus de Kelly limited ligt hier ook nog ![]()
![]()
Blijft een prachtig modelletje hoor. ![]()
Ja Joost. Dit is gewoon verkapte reclame. Gods, wat een lekker stuk. Wat doe je me aan. Mn bankrekening heeft al zo’n zeer.