Breitling Only Deel IX

Van harte, mooie klok :smiley::+1:

1 like

Bedankt :pray::blush:

1 like

Ga donderdag deze polsen. :wink:
Ben zeer benieuwd, hoop dat de vonk overslaat!
Vind deze neo vintage B1 nl super gaaf.

3 likes

Heel mooi!
Gefeliciteerd…

Grappig feitje dat sommige banden in de jaren 90 werden uitgerust met een massief gouden eerste schakel. Je ziet het niet vaak.

16 likes

Dat is ook een sterk punt van Breitling … in die tijd had oa Rolex nog jaren de rammelband :grimacing:

3 likes

20 likes

Nice!

Zag dat er ineens weer een paar te koop staan idd, waarvan 1 full set, zoals je hem ook wil hebben! [edit: net even gecheckt maar de full set is alweer verkocht! Ben jij de gelukkige??….:roll_eyes:]

Enne, als je hem altijd al mooi vond (zoals bij mij het geval was) is ie in het echt nóg overweldigender vind ik.

1 like

Goed om te horen dat die in het echt nog mooier is! Zo benieuwd.
Ja idd die fullset! Ipc heb ik hem gekocht, vandaar the sold out. :sunglasses:

16 likes

Van harte, ziet er ook super strak uit :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd!:grinning:

1 like

:blush:

25 likes

Ik had ‘het’ alleen bij de versie met blauwe dial overigens.
Ook al eens eerder bij een zwarte gekeken, ook full set ed. en met de absolute overtuiging hem te kopen. Maar viel tegen in het echt en na lang twijfelen besloten het niet te doen! Ondanks 3 uur rijden!

Hoe kon dat nou dacht ik. Al een kwart eeuw helemaal smoor op een B-1 en dan zo’n deceptie. Ze zeggen wel eens “never meet your idols” en ik dacht en voelde die fout gemaakt te hebben en de uitdrukking recht te doen…

En toen zag ik een jaar later ineens de blauwe weer voorbij komen. Toch weer kijken, weer 2 uur rijden, en was liefde op eerste gezicht! :heart_eyes:

Oris bicolor in kunnen ruilen en goed en prettig zaken gedaan bij B&O watches!

Het is voor mij gewoon écht da OG shit!
Die blauwe dial die 1000 en 1 scharkeringen kent in verschillend licht en die fighterband is in het echt zo veel mooier, dan op foto’s. En heerlijk soepel en gewichtig om te dragen. Echt Oldskool Breitling 🪽!

Beide, voor mij althans, een gevalletje always meet your idol!!

Tot zover mijn ervaring/lofzang! :pray:t2:

8 likes

Avondwisseltje…

20 likes

Mooi verhaal, de zwarte trekt mij ook niet zo. Maar heb de blauwe wijzerplaat nog nooit real live gezien. Maar leuk dat je zo enthousiast bent, dat maakt mij nog meer opgetogender. Donderdag weten we het! :sunglasses:
Jij hebt hem dus ook van Rutger, leuk! Heb niets in te ruilen en hoef maar 45 min. in de auto te zitten. :grin:

1 like

Ben ook benieuwd, maar deze kleur blauw gaat je niet tegenvallen hoor.

(De genoemde auto reistijden zijn overigens heen en terug samen hoor!)

Hier nog wat interessante B-1 info!

1 like

Mijn favoriete blauwe wijzerplaat

22 likes

22 likes

24 likes

Mooie herfstdag :fallen_leaf: . :100:

26 likes