Vorige week de zwarte versie van de rubber band met Breitling in-/opdruk besteld. Wilde eens wat anders dan de blauwe.
Onder het motto ‘nu zijn ze er nog’!
I.p.v. naar de AD nu eens bij Breitling op de site besteld.
Ging soepel. Snel geleverd, in een mooi mapje én met bandpennen erbij! AD vraagt daar €20 extra voor!
Vind ‘m mooi staan. Toch weer heel andere look dan met blauw erop! Jammer dat er niet meer kleuren zijn voor de vouwsluiting.
28 likes
Chris21
10 november 2025 om 11:46
2714
Mooi!!!
Maar blijf het ook altijd apart vinden dat via de site je dit erbij krijgt en de AD het doorberekend.
1 like
Enige tijd geleden kwam hier een vraag voorbij over de catalogus 2023/2024 in Pdf.
Ik weet alleen niet meer wie dat was…
Mocht deze persoon de catalogus nog in Pdf willen, laat het maar even weten. Dan mail ik de Pdf.
3 likes
Bedankt, ik heb hem een PB gestuurd.
2 likes
En de prijzen zijn gelijk!
Pakt de AD toch even een snelle €20! Zal niet dé reden of intentie zijn, maar toch…
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik de bandpennen ook wel eens “gratis” heb gekregen bij een AD bij aanschaf van een band.
Althans “gratis”; dat dacht ik tot vandaag, maar is dus een soort van sigaar uit eigen doos!
ronp
10 november 2025 om 14:32
2720
Breitling rekent het ook door aan de AD.
Jooost
10 november 2025 om 15:26
2721
Vandaag mooi nog de toptime …
30 likes
NaviTom
11 november 2025 om 10:21
2726
Gaaf dat glaasje, van bovenaf zie je totaal niet dat het zo bol loopt
1 like
Jooost
12 november 2025 om 12:04
2731
Blijft geinig , ben ook erg benieuwd wanneer er een nieuwe B70 uit gaat komen.
Vond de oranje echt wel mooi maar had liever een zwarte … niet wetende dat het langer ging duren dan verwacht
3 likes
Ik vind zelf de witte en gele heel mooi.
En hoop stiekem op een B-1 re-issue!
1 like