Breitling Only Deel IX

Ze moeten eerst het probleem oplossen met alle exemplaren die ze al verkocht hebben. :crazy_face: :joy:

1 like

Yep laat ze eindelijk maar weer eens los gaan op de ana-digi serie :+1:
En bijv solar zodat je ook van de batterij wissels af bent :yum:

3 likes

Dat was een paar dagen geleden…

25 likes

Datum klopt anders aardig :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Er komt zeker een nieuwe ana-digi volgend jaar. Maar schijnbaar niet met B70, dat uurwerk kegelen ze recht in de Rhône, of een andere rivier daar in Zwitserland.

Ze hebben toch intussen een vervangend uurwerk wat goed is :thinking: … dacht dat ze alleen een achterstand hadden opgelopen.

Dan zou ik er wel eens voor kunnen vallen.
Op dit moment heb ik veel te veel twijfels :thinking:
Graag met een mooie caseback met een F35 erop of zo :face_with_peeking_eye:

4 likes

Yep maar toevallig gister nog over gehad , en het woord “zeker” heb ik niet gehoord.
Al hoop ik het wel :yum::+1:

2 likes

Ik ben nog steeds op zoek naar de speciale schroevendraaier voor “Breitling-schroeven”, maar afgezien van de rommel van oom Ali is er geen enkele mogelijkheid om iets van goede kwaliteit te vinden. :face_with_spiral_eyes:

brt
in deze stijl maar voor 5 punten

6 likes

Wat is jullie mening hierover? Gewoon het op leder en staal houden? :slight_smile:

4 likes

De week is doormidden en ik noem het weekend :grimacing::dotted_line_face:

27 likes

Als een Breitling rubber je mooier lijkt zou ik dat gewoon doen. Maar het feit dat je hiervoor bij Breitling informeert zegt wellicht genoeg. Je goed recht… maar i couldn’t care less. Maar dat is mijn persoonlijke mening :ok_hand:t3:

3 likes

Die FKM band is ook niet bedoeld om op te kauwen nee. Staal is ook niet gezond voor je trouwens.

5 likes

:laughing: meer als een paar dagen niet gedragen!

1 like

We zitten al vol met PFAS. Je kunt ook niet meer uit een Dopper drinken, laat staan uit een fles cola. Zwemmen kan ook niet meer…

Dus PFAS uit zo’n prachtige Breitling band maakt ook niet meer uit :smiley:

En je gaat dan wel stijlvol naar de kloten :rofl:

8 likes

29 likes

Mooie foto :yum::+1:

2 likes

Tja PFAS, ooit was het een vooruitstrevende uitvinding, nu denken ze daar wel anders over

Zeer interessante docu vond ik!

Donderagochtend PFAS fotootje erbij!:wink:

21 likes

Wel eerlijk dat ze het meteen toegeven dat er PFAS in zit…

Hier een leren band vandaag, ssssupergezond :sweat_smile:

29 likes

Weet je dat wel zeker? Een runderhuid ondergaat ook diverse chemische bewerkingen en wordt daarna geverfd…

Misschien eens even mailen met Breitling…:wink:

6 likes