Breitling Only Deel IX

Vet!! Proficiat :partying_face:

1 like

Tof! Leuk die frisse kleuren. Ik kan blauw ook wel waarderen. Gefeliciteerd met je aankoop!

Hier ook voor het eerst binnen.

24 likes

Thnx, de rode is ook mooi … keuze in kleuren genoeg :smiling_face::+1::+1:

En die is al enkele jaren in mijn bezit :wink:

Jouw ex

18 likes

Ja, nog steeds een heel mooi horloge.
Daarom wilde ik weer een Breitling.

1 like

Mooie aanwinst! Van harte gefeliciteerd!

Mooie aanwinst! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Voor de liefhebbers. De enige echte lichtblauwe Breitling shark-skin band uit de negentiger jaren in best goede staat voor een eerlijke prijs.
https://www.vinted.nl/items/7613638846-breitling-uhrenarmband-2018

En dan … was er koffie…0251126_103311|375x500](upload://kDXnPwUqrjOoJlQdr0Py7oUq7fI.jpeg)

24 likes

21 likes

17 likes

Alweer terug van het Breitling service centre. Geen geld terug zoals eerder gesuggereerd werd in dit topic. Batterijen en pakkingen onder garantie vervangen. Mijn AD vertelde mij dat Breitling hem verzekerd heeft dat er niks mis is met het uurwerk van deze, en dat hij ze hieraan ging houden. We gaan het zien.

22 likes

:blue_heart:

23 likes

Heel gaaf Joost :smiley: Bij mijn uitvoering was het lang even spannend of ik hem daadwerkelijk kon verkrijgen via mijn vaste adres… degene die jij nu hebt zou een waardige vervanger geweest zijn :sunglasses: Dat titanium lijkt me serieus gave extra feature aan de Endurance.

2 likes

26 likes

Heb van iemand gehoord dat hij z’n geld terug kreeg bij een AD omdat ze het horloge niet konden garanderen……… maar misschien was dat het eerste type uurwerk en betreft dit de verbeterde versie ?

2 likes

Kan ik me voorstellen :smiling_face::+1:, ik had het er toevallig een tijdje terug over …
Hoorde ook dat het erg lastig is, ook de boutique weet niet altijd of ze ze nog krijgen (de titanium hadden ze een keer gehad, en nu gelukkig nog een keertje).

2 likes

Heb ik ook gehoord, misschien was het in het begin toen het nog duidelijk of te verhelpen was.
Hoorde ook, dat de horloges die het laatste jaar terug zijn geweest het goed is :+1:

2 likes

Laat ons over een paar weken/maanden weten hoe het gaat.
Ik wacht tot de batterij van de mijne vervangen moet worden; de wijzers lopen na ongeveer tien dagen iets achter (ten opzichte van het digitale display), met een verlies van 3 tot 5 minuten. :worried:

1 like