Breitling Only Deel IX

46mm klapperrrrr :partying_face:

27 likes

Ik hoop het maar. De tijd zal het leren.

1 like

Dat zou ik niet trekken, z’on verschil voor een horloge van bijna 5k. Terug ermee, je hebt garantie.

ja ik heb 4 jaren garantie dus geen paniek, ik leef nu mee en do de corrctie, ik heb geen zin om de horloge 3 maanden nu te laten gaan en wacht dat de batterij moet vervangen worden :wink:

1 like

16 likes

Om mijn eigen woorden maar eens te quoten…
Hij is terug op het nest na… jawel… vier maanden afwezigheid :face_with_raised_eyebrow:

Uurwerk is vervangen zoals verwacht, wel errug lang weg hoor…, 9 maanden in bezit en vervolgens 4 maanden in reparatie is een ietwat scheve verhouding , maar goed, hopelijk nu probleemloos.

Heb al eens eerder horloges uit service terug gekregen , telkens in een nette servicebox, of het nou van IWC of Omega was, het werd in elk geval weer netjes retour gedaan.

Breitling daarentegen… enfin, misschien waren mijn verwachtingen te hoog :sunglasses:

15 likes

Volgens mij is het Breitling zo dat je een garantie reparatie zo terug krijgt als jij 'm hebt gekregen, en als je een betaalde reparatie hebt krijg je 'm in een Service box. ( je weet we, die zwarte boxen die sommigen dan weer te koop aanbieden voor €30,- of meer… )

3 likes

Kreeg de mijne vorige week exact zo terug.

2 likes

Is een verpakking van bij Oom Ali :rofl::rofl:

Hoop dat alles nu goed is…na 4 maanden …dat houdt mij tegen om de mijne nu terug te sturen… :roll_eyes:

1 like

Zo plastic ‘zakje’ is al een tijdje zo. Vroeger idd een travelcase. Heb al eens een vierkante gehad en daarna langwerpige.

Laatste keer was het plastic, wel lekker dik plastic!:wink:

3 likes

En fijne donderdag allemaal!

16 likes

Fijne donderdag!

22 likes

Toen ik afgelopen week mijn horloge ophaalde heb ik geen plastic zakje gezien. Bij Gassan schaamden ze zich er misschien wel voor. Het horloge werd uit het zicht uit het zakje gehaald en ik kreeg een Gassan stoffen pouch om het in te doen.

1 like

Vorig jaar is mijn Navitimer hersteld, toen kreeg ik hem netjes terug in een travelcase…
Het horloge is toen wel naar Zwitserland geweest.

1 like

26 likes

22 likes

Goedemiddag!

24 likes

k weet niet of ik het juist plaats anders graag in de goede categorie plaatsen….

Er zijn door de jaren / decennia heen veel verschillende Breitling horloge dozen / boxen gebruikt.
Ik zou daar graag lijn in krijgen , welke Breitling doos / box werd wanneer gebruikt ?
Iemand een idee , of een link naar een overzicht op internet ?

1 like

Gisteravond in de stad.

20 likes

Misschien kan een boutique je ermee verder helpen? Ik heb eens ge-google-d en idd flink veel verschillende opties gezien.ik denk dat de dozen ook wat over elkaar liepen. Zo zijn sommige modellen die in de vorige leren travel case kwamen, ook uitgeleverd in de nieuwste upcycled plastic box - die erg karig is. Laatste nieuwe houten box is daarentegen weer geweldig mooi.

De inhoud van de box is natuurlijk het allerbelangrijkste :partying_face: Hier weer de Orbiter!

21 likes