Deze gaat misschien de verkoop in. Iemand hier eventueel interesse in?
Een overzicht is mij niet bekend, maar net als bij andere merken werd er door de AD’s simpelweg een hoop bij elkaar geraapt tijdens een verkoop. Je hebt ook een flink aantal verschillende types kartonnen buitendoos.
De houten doos met beige inleg en kussentje waar de gouden rakkers uit de negentiger jaren in werden geleverd is by far mijn favoriet en blijft in tegenstelling tot de uiterst gammele exemplaren van bakeliet ook echt mooi!
Ik vind dit toch wel erg “goedkoop” en niet Breitling waardig om zo’n horloge in een simpel gripzakje terug te geven! Belachelijk!
Totaal ook geen enkele bescherming tegen vallen of stoten.
Laat je nu een batterij van je 30 tientjes kostende horloge bij de Hema vervangen oké…
Eindelijk de Top Time racing om de pols gehad ![]()
![]()
Helaas veel te klein voor mijn dikke poten ![]()
De zoektocht gaat verder…
Inderdaad, dit kan echt niet ![]()
![]()
![]()
Vond ik ook en heb niet eens van die hele dikke polsen maar vind het horloge maar ieltjes om de pols
Thnx, ![]()
![]()
![]()
Beetje aan het schrappen geweest op m’n verlanglijstje. Dit zijn de horloges die voorlopig overblijven
Oow ja en de superocean heritage chrono maar die zit in een hogere prijsklasse
Ik was helemaal weg van de Toptime Triumph tot ik hem paste,zelfs de verkoper zei niet doen ziet er iel uit.
Hoe groot is jouw polsmaat?
De Duitse dame in gaf ook direct dat ik dit niet moest doen ![]()
Ik heb geen idee wat mijn polsmaat is, dat ik ga vanmiddag even opmeten. Ben nu nog in Oberhausen.
De Triumph vind ik ook schitterend ![]()