Breitling Only Deel IX

Kreeg gisteren even de kans deze te passen … moet zeggen dat het een erg mooie wijzerplaat is, net zo strak als bij een navitimer.
Pff maar wat een knoepert kwa maat :grimacing::+1:

19 likes

Nice! Mooi ook wit.

Ben er ook naar een aan het kijken, maar wordt nog niet zo warm van de aansluiting van de band aan de kast?
Ziet er een beetje after market uit vind ik.

1 like

Klopt, ik weet niet hoe ze toen geleverd werden … ik zou switchen naar leer of rubber :thinking::+1:

1 like

Volgens mij gewoon zo met de Milanese erop.
Je ziet ze tenminste 99 v/d 100 zo.
Ken er één met een volledig aansluitende stalen band. Verder allemaal Milanese.

1 like

Scheelt, band kan er makkelijk af :wink::+1:

2 likes

Staat ‘m best goed zo’n stalen band!

Maar vrij zeldzaam volgens mij…

16 likes

Mooier zo, en oogt misschien ook net wat minder groot op de pols :smiling_face::+1::+1:

1 like

Vet hoor, Breitling Jet Team :+1: :+1:

1 like

21 likes

Hetzelfde ….

….met mooie wijzers :roll_eyes:

15 likes

Tja details. De een heeft daar meer last van dan de ander. :wink: Wanneer bij dit model het uurwerk moet worden vervangen, heb je alleen geen keus.

1 like

Yep en ik heb die met de spuuglelijke wijzers :zipper_mouth_face:

3 likes

Zonde, maar goed met jouw polsmaat zal dat toch vaker voorkomen …
zo’n schakel zal toch ook niet de kop kosten :thinking:

:face_with_peeking_eye:Sorry, maar dat is alles wat ik nog zie op deze nieuwe generatie… :worried:

Ik heb deze wijzers altijd bewonderd om dit kleine detail, en nu is alles verpest.

11 likes

Snap ik … gewoon niet naar Breitling opsturen :+1:

1 like

Jij :wink:
Binnen cosc is binnen cosc voor mij … ik vind het de charme van mechanische horloges :+1:

Niks persoonlijks er zijn meer van die “liefhebbers” :wink:

Het mooie is als je een nieuw horloge in de winkel koopt mag je verwachten dat het binnen cosc loopt…maar dat is afwachten.

Als je hier op het forum een gebruikt horloge verkoopt verwachten ze geen cosc , nee helemaal geen afwijking moet beter dan cosc … en in nieuwstaat met wel veel korting natuurlijk want in japan kosten ze ook minder :face_vomiting:
Echte liefhebbers :+1:

2 likes

:wink:

1 like

Nu zit ik bij al die (supervette) Emergencies elke keer naar de wijzers te kijken. :sweat_smile: Bedankt gasten.

3 likes

Ik zie bij m’n Aerospace nu ook een klein rondje?

15 likes

14 likes