Breitling Only Deel IX

Dát is nu inderdaad een écht betrouwbare klok!

1 like

Dat het binnen de specs is snap ik. Maar je brengt “iets” weg voor onderhoud en als het dan terugkomt en het werkt anders dan voor die tijd, dat vind ik niet verkoopbaar.

In mijn ogen hoort het net andersom. Na onderhoud is het beter dan andersom. Ik heb dit vaak met klanten gehad in mij sector en die heb ik groot gelijk gegeven.

Het gaat om een stukje verwachting en beleving. En dat valt in geval tegen.

2 likes

Je hebt helemaal gelijk , schande…

Maar gelukkig werkt het anders dan voor het weg brengen … of ik moet er naast zitten maar ik meen dat de datum verstelling ofzo defect was.
Dus ik hoop dat dat in ieder geval goed is.

3 likes

Ik kom me ook maar eens melden in het Breitling kamp met mijn NA

31 likes

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aankoop :partying_face::partying_face::partying_face:

En welkom in de leukste kroeg van dit forum :facepunch:t2::facepunch:t2:

1 like

Dat is correct, en dat is nu goed. Was iets met de kroon…
Horloge liep toen netjes +2/+3.
Besloten om hem dan gelijk te laten servicen omdat hij toch naar Breitling moest.
Krijg je hem terug, hardstikke netjes opgemaakt etc, alleen met een afwijking van -4.
Horloge was eigenlijk best weer snel terug.
Afwijking is dan wel binnen specificatie maar ik vind dat je voor dat bedrag een afstellingen mag verwachten die die netjes ergens in het midden van de plus kant ligt, het lijkt mij voor de zgn. vakmensen daar niet echt een probleem te hoeven zijn.
Kortom als er sprake is van een vastgestelde tolerantie ziet je hem in het midden, zo kan en mag hij naar beide kanten nog iets schuiven, als hij op het randje staat, schuift hij al snel buiten specificatie.
Ze hebben ook een naam/merk hoog te houden.

3 likes

Oké, ik heb genoeg info.
Ik check hem en maak gebruik van de gegeven tips.
Mocht hij op het randje blijven hangen, dan gaat hij gewoon terug.

Edit
De hele boel buiten flikkeren voor een R… is natuurlijk onzin hé, wat moet ik dan met al mijn Chronologs :joy:

3 likes

Verkopen op Vinted voor 25€/st :rofl: :rofl:

3 likes

36 likes

24 likes

Stuur me maar een PM tzt :sunglasses:.

Nee man. Lekker van genieten. Breitling Beukers voor de win. Hier vertrekken er steeds meer andere merken om een gecentreerdere Breitling collectie over te houden.

Wees nou eerlijk. ‘Dit’ is het toch gewoon.

27 likes

25 likes

Veel te veel brave wijzerplaten hier de laatste 24 uur! Fix :

26 likes

6 likes

Endurance Pro IronMan :call_me_hand:t3:

28 likes

26 likes

Breit’ at night.

27 likes

Kreeg je die bij de finish Marco :grimacing:

1 like