Breitling Only Deel IX

Klopt, ik vind het een beetje dubbel …
Ja het sluit perfect aan , ziet er mooi uit maar hoeft van mij niet perse
Nadeel is als je meerdere breitlings hebt ze ook niet zomaar een ander model passen met de zelfde lug maat .

1 like

31 likes

2 seconden zon en hoppa, toch wat lume:

23 likes

Dit hebben alle nieuwe Breitling Super Ocean Heritage modellen.

1 like

22 likes

Avondwissel :smiley:

24 likes

24 likes

26 likes

Poe dit is wel een lekkere combi hoor!!

Hier vandaag de Chronomat 42 B01 weer om :smiling_face_with_three_hearts:

(Inclusief contouren van de bokshandschoenen nog op mijn arm)

24 likes

Iemand 20mm rubberband zwart of blauw?

Kon het niet laten. Wat een lekker zonnetje vanmiddag!

30 likes

Ze zijn populair op het moment,

25 likes

25 likes

Die gaat bij mij morgen ook weer om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik kan een Breitling Diver Pro I kopen, maar Google Gemini heeft twijfels over de echtheid van de sluiting: het logo zou niet diep, scherp en gedetailleerd genoeg zijn. Maar de foto is ook niet scherp en lekker belicht, wat denk ik invloed heeft. Kan iemand hier meekijken? Een betere foto dan deze heb ik helaas niet. Dank alvast.

1 like

Hele passing oogt slecht

Eens met Gemini! Foto bij daglicht vragen? Sowieso moet het volgens mij een opgelegd logo zijn.

De boel is wel gepolijst naar mat dus misschien iets te veel gebrushed maar lijkt mij sterk.

Vond de combi ook perfect …. Maar is intussen terug op staal.
De band zit op mijn chrono 43 , die weegt op staal het meest (dat is niet erg) maar dan mis ik snel verstel wel … dus gewicht omlaag en snelverstel in de sluiting.

Chronomat blijft ook super :+1::+1:

1 like

Ja, eens. Maar ik heb het idee dat dat ook door de foto kan komen. Heb deze echt heel ver ingezoomd en het licht en de resolutie zijn erg slecht. Lastig dit zeg.

Inderdaad een goed idee om foto’s bij daglicht te vragen.

Ik begreep dat bij de eerste versies (dit is de allereerst versie van de Diver Pro, uit de jaren 90) het logo er niet op lag. Het wordt volgens mij ook het Hershey logo genoemd.

Deze kwam ik online tegen ter vergelijk:
https://www.worthpoint.com/worthopedia/breitling-oem-black-rubber-diver-pro-1778989785

Deze foto komt uit bovenstaande link:

1 like

een rubberband uit de jaren 90 is intussen ook wel op :grimacing: